Selfie med hund? Da bør du teste dette!

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en lang shoppingrunde med Rebecca! Vi har virkelig vært overalt og kjøpt inn gresskar, fakler, enda mer Halloween-pynt og litt diverse til festen som blir på lørdag.

Selv om jeg fikk et helt drøss med Halloween ting i forrige uke, var det fortsatt en del småting jeg trengte. Så da kjøpte vi det nå! Denne uken blir veldig busy, så da må jeg være tidlig ute med ting. 

Men, nok snakk om Halloween. Nå må jeg vise dere en ting som jeg kjøpte for litt siden som alle med hunder burde kjøpe seg! Jeg elsker jo å ta bilder med Chloe. Men det er ikke bare-bare å få henne til å se rett inn i kamera. Det blir som regel til at jeg må ta 50 bilder, også blir 4 bra.. Men, med denne tingen er problemet løst! 

Dette er en morsom liten ting jeg kjøpte på TGR (ikke spons) som jeg bare fester enkelt på telefonen min, og siden den har en ball på toppen blir jo Chloe helt vill etter å få ballen. Så da stirrer hun rett på ballen, aka telefonen, og vipps så har man massevis av gode selfies! Genialt eller hva?

 

7 kommentarer
    1. Bare lurer på om du har naturlig mørkt hår eller om du får en lys ettervekst? Har så lyst å farge håret mørkt som ditt, men har panikk etter at jeg så tidenes jævligste ettervekst på bussen en dag ‘;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg