5 Ting jeg hater

Snikbilder – Etter mange år som blogger har jeg lagt til meg en ferdighet, nemlig å se når noen tar bilder av meg. Det er så mange som tar snikbilder av meg, og det er faktisk ikke ok. Kom heller bort og si hei. Jeg sier aldri nei til å ta selfies med dere. Men snikbilde er faktisk bare ubehagelig. Husk at jeg er et menneske jeg og. 

Trege folk – Med mindre du har en sykdom som gjør det vondt for deg å bevege deg, er det faktisk ingen unnskyldning for å være supertreg. Husker jeg hadde en venninne for mange år siden som bokstavelig talt brukte 30 minutter i prøverommet hvis hun hadde med seg 3 topper. Altså. Hvordan er det mulig? Jeg er veldig effektiv person, så jeg merker det ekstra godt hvis mennesker er trege. Men hvis mennesker er supertrege får jeg seriøst helt fnatt!

Falske profiler av meg – Seriøst folkens, det er på tide å slutte og stjele bilder av meg og bruke på Tinder. Ikke greit ass. Vurderer å gå til politet fremover med det. For det er jo faktisk identitetstyveri, og det er veldig straffbart. 

Bilder på fest – Når jeg kommer på en fest, drar opp kameraet for å ta bilde med en venninne og det er noen som roper ut “IKKE ta bilde av meg, jeg skal ikke på noe jævla blogg” i den mest nedlatende tonen noensinne. Tro meg, jeg vil ikke ha noe bilde av en person med den holdningen der på min blogg heller 🙂

80 i 110 – Jeg kjører mye på motorveien til og fra Oslo. Det er spesielt en ting som jeg hater! Det er når biler, og spesielt da lastebiler legger seg i venstrefeltet i 80 kmt når det er 110 sone. Det er jo ikke lov å kjøre forbi på høyreside, så da blir jeg tvingt til å sitte bak de i hundre år og kaste bort tid. Blæææh!

16 kommentarer
    1. i alle disse oppramsingsinnleggene dine har du alltid skrivefeil i overskriften, man bruker ikke stor bokstav etter tall! Skjønner ikke hvorfor du gjør det, om du synes det er penere eller hva men jeg klarer ikke å ikke kommentere det, haha. Du må skrive «5 ting…» IKKE «5 Ting»

    2. Kanskje ikke så lurt å skrive masse innlegg om ting DU irriterer deg over og hater og synes er ekkelt? Bare et tips. Kanskje du heller kan lage innlegg om hva du liker å gjøre og spise osv?

    3. Lastebilene, eller vanlig personbiler, har ikke lov til å legge seg i venstre felt om det ikke er avkjøring. Dette er fordi de hindrer trafikken, og kan faktisk gi en ganske saftig bot. I flere av tunellene mellom Sandefjord og Oslo har jo ikke lastebiler lov å ligge til venstre i det hele tatt!

    4. Nå er jeg ikke en kjent blogger, så jeg blir heldigvis ikke snikfotografert, og det er ingen som oppretter falske profiler i mitt navn, men jeg kan helt klart forstå at det er kjipt, det hadde jeg også syntes :O
      Ellers sier jeg meg enig i trege folk og sinker i trafikken! Jeg hater de få gangene jeg må innom et senter og folk går går ved siden av hverandre og bruker hele bredden av gangen, de går dritsakte og stopper opp for annen hvert ord de skal si! FLYTT dere!!!
      Jeg pleier å skrike “BREI LAST”, da flytter alle seg og jeg bare tripper pent forbi- jeg finnes ikke brei, for å si det sånn, så det er ganske mange som blir sure 😛 ha ha…

    5. Hvorfor godkjenner du ikke kommentarer vedrørende operasjoner? Du fronter jo dette som bare pokkern uannsett! Tørr du ikke stå opp for deg selv?

    6. Du klager så jævlig xD gi deg nå da, har du det så jævlig i livet ditt at du må klage, si hvor mye du hater ting, leke bedreviter osv. Skriv om noe positivt heller, på hvert innlegg….Kvalmt

    7. Tror alltid at jeg er med i en amerikansk actionfilm når jeg kjører i Oslo, for jeg skifter felt og kjører forbi enten det er på høyre eller venstre siden 😂 Er jo ikke forbikjøring sånn sett, jeg bare “tilfeldigvis” byttet fil 🤔

    8. Det må nå være bedre å ha en selfie med en blogger en et snikbilde. Så det blir jo bare teit av folk.

    9. Eg e ganske så enige me deg om alt, haha leste komentaren t andre folk, syns det e litt forpult me de som hate å sie at det e teit at du skrive om Shit du iritere deg øve og at du børde skriva meir posetiv. BULLSHIT! Hu skrive det hu vil å negativitet e løye å bra!

    10. Eg elsker bloggen din❤️ Men eg bare lurer på ein ting… hvordan hvet du at folk bruker falske identitet profiler av deg på tinder? Hva gjør DU på tinder liksom?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg