Flytte bloggen? Dårlig selvtillit, Kosthold, – Ukens spørsmål #182

// inneholder reklame

Hvordan holder du deg så tynn og fin, siden du ikke er sånn ekstremt streng på å ikke spise usunt og slikt?
– Jeg har god forbrenning, også er jeg flink til å ikke spise for store porsjoner når jeg først skeier ut. Jeg spiser som regel helt ok mengder med mat. Men om jeg for eksempel drar på Mc Donalds for å skeie ut så spiser jeg 6 nuggets og drikker vann ved siden av.

Det er stor forskjell på det og å kjøpe 0,7 liter brus, en stor hamburger, pommes frites og masse dressing. Så det hele handler om å kunne skeie ut, men ikke gå helt bananas, om dere skjønner? Jeg er også veldig flink til å holde meg aktiv utenfor treningsøktene også, så det gjør stor forskjell!


Hvilken olje bruker du i håret?
– Som jeg nevnte tidligere i en innlegg denne uken er jeg flittig bruker av hårolje. Det gjør at håret mitt blir så skinnende og glansfullt, i tillegg til at det holder seg flokefritt og mykt. Jeg har hair extensions som fort kan floke seg og trenger mye næring, og derfor påfører jeg alltid olje når jeg er ferdig med å style håret om morgenen, og en gang til senere på dagen.

Jeg har prøvd en del forskjellige oljer til håret, men min favoritt for øyeblikket er DENNE fra Bjørn Axén. Den er helt fantastisk! Har også brukt den som hårmaske noen ganger, og håret mitt blir sykt mykt og glansfullt av det! Det eneste jeg gjør da er å ta mye olje i lengdene på håret, ta en pose rundt håret, og ha oljen i håret i et par timer før jeg skyller det ut. Det er virkelig en amazing hårkur!

ToppBik Bok

Har du noen gang hatt dårlig selvtillit? Sånn fra du var yngre til nå?
– Da jeg var i tidlig tenårene hadde jeg ikke noe god selvtillit. Jeg fikk ofte høre at jeg var lav, og at det var noe negativt, og jeg fikk ofte kommentarer på hvordan jeg så ut og hvordan jeg kledde meg. Det var først etter at jeg startet som modell at jeg skjønte at jeg begynte å anse meg selv som pen. Jeg jobbet også med mange jenter som var ekstremt høye, og som var misunnelige på høyden min.

Her hadde jeg gått i åresvis og vært misunnelig på dem, så dere kan jo tenke dere jeg fikk litt av et sjokk da jeg innså at det faktisk ikke handler om hvor høy man er, men hvor høy man vil være. Etter det godtok jeg høyden min og har jobbet mye med meg selv. Den dag i dag har jeg veldig god selvtillit, og det skal mye til for at kommentarer her på bloggen når inn til meg.

Topp Nelly

Har du noen gang tenkt å skrive bok? Og hva ville du skrevet om?
– Ja, jeg har tenkt mye på det! Hvis jeg skulle skrevet en bok ville den nok handlet om sminke, trening, matoppskrifter og en del personlige ting. En slags refleksjon av bloggen, men på et mye dypere og større plan.

 

Hva syns du om at blogg.no skal selges? Hvordan kommer det til å påvirke din blogg?
– Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal tenke om det. Jeg har ikke fått så mye informasjon om det enda. På fredag til uken skal alle bloggerne hos Side2 opp til Egmont og få full innføring og vite mer, så da vet jeg hvordan jeg skal forholde meg til det. Det eneste jeg vet er at jeg liker meg veldig godt her på blogg.no og jeg har ikke lyst til å flytte på bloggen min. Det er her jeg alltid har vært, og det er her jeg føler meg hjemme. Jeg er veldig spent på å se hvordan det blir å jobbe med Side2 og Egmont fremover, og jeg tror egentlig det bare blir enda bedre!

Topp Nelly

💗

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

32 kommentarer

Siste innlegg