Slik finner du antrekk på kun 1 minutt!

Nesten hver gang jeg skal kle på meg må jeg endevende hele walk in closet mitt for å finne det rette antrekket. Ofte kan det ta altfor lang tid, og i prosessen blir jeg bare stresset og frustrert! Det verste er å finne et antrekk når jeg har dårlig tid. Argh. Det er ikke særlig gøy alltid! 

I dag da jeg stod i dusjen kom jeg på en genial idé! Siden jeg har så mange av antrekkene mine dokumentert her på bloggen, så kan jeg vel bare bruke de som litt jukselapper? Jeg gikk igjennom bloggarkivet og fant litt over 40 forskjellige antrekk.

Lagde kollasjer på picmonkey.com sånn at alle bildene ble i riktig format, også printet jeg de ut. Etter en god del klipping og lærertyggis (hva heter det egentlig?) var døren på walk in closet mitt fullt opp av inspirasjonsbilder til antrekk. Perfekt når jeg har dårlig tid eller mangler inspirasjon, og bare trenger et kjapt antrekk til å bruke!

Om du vil gjøre det samme, men ikke har dokumentert antrekkene dine, kan du begynne å ta en selfie i speilet så du får med hele antrekket hver gang du har på et antrekk som du syntes du var fin med. Eventuelt kan du bruke lørdagskvelden eller søndagen i morgen på å sette sammen massevis antrekk som du kan henge opp bilder av på veggen. 

Gjett om jeg kommer til å spare så mye tid og frustrasjon i fremtiden! Ah, det blir digg det! 

Hvor lang tid bruker du på å velge antrekk?

8 kommentarer
    1. Jeg har ikke så mye klær å velge på, så det går fort- enda fortere hvis klærne ligger i skapet og ikke i en haug på gulvet 😛 ha ha..
      Men dette var veldig lurt da 😀

    2. Det var en kjempesmart idé som jeg vil kopiere, for jeg har så hinsides mye klær og sko at jeg sliter skikkelig med å velge. Men jeg vil ikke ha bildene på veggen, jeg kommer til å sette de inn i en mappe som jeg kan bla i 😊
      Lærertyggis som jeg hører noen sier heter egentlig “Tack it”, så nå vet du det. Klem 🤗

    3. Synes det blir litt mye at hver gang du skriver noe som helst om klærne eller klesskapet ditt, så skriver du alltid Walk in inn foran. Vet ikke om du gjør det for å skryte eller hva, men det er liksom ikke nødvendig. Så Plz stopp å skryt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg