Endelig er skaden borte!

I dag har virkelig dagen sust avgårde! Per Fredrik stakkar har blitt syk, og siden jeg er livredd for å bli syk selv passet jeg på å sove lenge i natt. Så jeg var ikke oppe før klokken var 9:30! Det er så sent at jeg får litt panikk.

Men det går greit når det for å slippe unna å bli syk. Så langt fungerer det, og jeg krysser fingrene på at jeg kan være helt frisk så jeg heller kan pleie Per Fredrik masse og gi han masse kos!

I 12 tiden hentet jeg bilen min på verkstedet. Dere husker kanskje da jeg ble påkjørt av en 97 år gammel mann i sommer? Vel, med fellesferier, bestilling av bildeler og litt somling fra min side har den blitt fikset først nå. Har vært litt kjipt å kjøre rundt med en stor skade bak på bilen i månedsvis, men sånn er det når sååå gamle mennesker som kjører på ting får lov til å kjøre bil. Heeeheee.

Okey, jeg kan innrømme at jeg er litt bitter på at den gamle mannen som faktisk innrømte at han hadde krasjet inn i mange ting faktisk ikke ble fratatt lappen på stedet. Vi ringte politiet og fikk de innblandet, men de gjorde ingenting. Kjenner jeg er greit fortvilet over alt han kan kjøre på. Uffameg!

Men, nå er i alle fall skaden borte på bilen og det er superdigg! Jeg kjørte rett til Tønsberg etter at jeg hadde hentet bilen, og shoppet i noen timer. Jeg elsker å gå rundt i butikker og finne nye bøker om kosthold og trening, og masse ny sminke. Det inspirerer meg så mye! Også er det jo så gøy å lære enda mer om kosthold og trening. Det er et tema jeg føler jeg alltid kan lære enda mer om!

Med en gang jeg kom hjem begynte jeg å redigere en vlog fra da jeg var i Finland i helgen, og har holdt på med det helt til nå. Det er mye YouTube jobb om dagen, så om oppdateringene blir litt sene her inne så må jeg bare beklage for det! Liker å oppdatere dere litt tidligere, men sånn får det bare bli noen ganger!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg