Jeg er så spent!

Reklame

Når man bruker så mye sminke og vippe extensions som jeg gjør så sliter det veldig på mine naturlige vipper! Derfor er det så viktig med god pleie til de. Tidligere har jeg ikke tenkt på at man burde bruke vippe serum, men det er veeeeldig viktig for å gi de nok næring så de kan bli enda lengre og sterkere.

Jeg har nettopp begynt å teste ut vippeserumet fra Komerebi. Det er et serum som gir masse næring til vippene så de kan vokse seg skikkelig lange og kraftige. Dette skal jeg bruke hver eneste kveld både på vipper og på øyenbryn i 30 dager, og jeg er så spent på å se resultatet! Har jo sett hvor mange som får ekstreme resultater av dette, så nå krysser jeg fingrene mine!

Vippe serumet jeg skal teste ut er forresten på kampanje nå! Vanligvis koster det 499,- kr. Men nå koster det kun 199,- kr, så det er satt ned 60%! Så her er det mye å spare! Serumet finner du HER

Nå skal jeg rett inn på badet og ta av sminken for kvelden, også er det rett på med vippeserum!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg