7 grunner til å ha kjæreste 

Å ha kjæreste er en helt fantastisk ting, og jeg har virkelig vært heldig med Per Fredrik! Det er jo virkelig ikke en selvfølge at et forhold skal være bra, så jeg setter så stor pris på hvor god kjæreste jeg har. Etter at vi ble sammen er det noen ting jeg har lagt merke til at er ekstra koselig med å ha kjæreste. Disse tingene er;

Dele livet med – Når man har en kjæreste har man noen man kan dele reiser, opplevelser, ting man går igjennom og generelt livet med. Da har man den ene spesielle personen som alltid er den man forteller alt til, og som man alltid vil oppleve alt med. 

Sex – Hehe, ingen tvil om at sex blir bra når man er i forhold. Da blir man trygge på hverandre og man kan være åpen om hva man liker. 

Råd og hjelp – Det er veldig ofte jeg trenger å snakke med Per Fredrik om ting når det kommer til både jobb og venner / familie. Da er det helt fantastisk å ha et menneske som kjenner meg så godt som Per Fredrik gjør som kan gi gode råd. 

Ha barn med – Nå har ikke vi fått barn enda, og har ikke planer om å få det med det første. Men det er en skikkelig god følelse og fin tanke å vite at hvis jeg noensinne skal få barn, blir det med Per Fredrik. 

Bo med – Å bo med Per Fredrik er helt fantastisk, og selv om vi begge er personer som må ha litt alenetid iblant, er det helt fantastisk å kunne bo sammen. Da kan man virkelig bygge livet sammen og dele alt! 

Sove med – Det er ingenting som er mer koselig enn å sovne inntil kjæresten og våkne opp sammen. 

Lære av og få de gode kvalitetene fra – Det er ingen tvil om at Per Fredrik og jeg har smittet over personlighetene på hverandre. Det er jo litt logisk når man er så mye sammen som vi er. Jeg har fått mange av hans gode egenskaper, og han har fått mange av mine!

 

Har du kjæreste?
Hvilke ting liker du i så fall best med å ha det?

10 kommentarer
    1. Jeg hadde en kjæreste, men vi måtte slå opp pga jeg flytta. Vi liker hverandre enda, men det gjekk bare ikke. Tror det beste me å ha kjæreste er at du blir alltid glad når du er med h*n. Med mindre dere har krangla da. Forresten har du tips til hva jeg kan gjøre når jeg har kjærlighetssorg. Føler meg så alene 🙁

    2. Jeg er helt enig med deg! de tingene du ramser opp her er de tingene jeg også setter veldig pris på med min kjæreste 🙂 Størst av alt er kjærligheten <3

    3. Hei, jeg lurte på om du kunne lage et innlegg om hva man kan gjøre hvis man liker noen
      Takk på forhånd♥︎♥︎♥︎♥︎

    4. Hadde vært gøy med ett innlegg om hva dere har lært av hverandre sånn med tanke på positive egenskaper

    5. Jeg har kjæreste, vi har vært sammen i snart 5 år, å bodd sammen i snart 5 år. Vi flyttet sammen dagen etter vi var blitt sammen. Og nå har vi ei nydelig datter sammen på 10 mnd 🙂

    6. Dere er et flott par! Ville bare si at en kan ha det like bra uten, jeg er 71 år gammel og har aldri i mitt liv vært i et forhold☺️Hatt det kjempefint på denne måten, aldri vært redd for å bli såret, og har hatt masse tid til jobb og være med venner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg