Jeg fikk helt panikk!

Nå har vi nettopp kommet frem på hotellet ved Gardermoen. Fra jeg blogget sist har det gått i ett hundre for å pakke baggene superkjapt og skaffe barnevakt til Chloe. Susanne var super sporty og stilte opp på ekstremt kort varsel, så det var veldig nice!

Dette er forresten første gang på så lenge jeg kan huske at jeg har reist uten å bagasje som jeg kan sjekke inn. Vanligvis pleier jeg å ha med 20 kg til meg og kvoten til Per Fredrik + håndbagasje. Altså 50 kg til sammen. Hahaha! Sykt mye! Det er smart dersom jeg shopper for eksempel. Tihi!

Men denne gangen blir det uten innsjekket bagasje. Gjett om jeg fikk panikk når jeg så det! Jeg har alltid trodd at man kun kan ha med en liter beholder med 50 ml veske. Vel, der har jeg virkelig tatt feil! Man kan tydeligvis ha med flere beholdere med 100 ml veske, så lenge alt passer inn i en 1 liters pose. Det hadde virkelig ikke jeg fått med meg! Men det endrer jo en hel verden for min del. Fremover kan jeg begynne å ha med litt sminke, parfyme og diverse på flyet. Det er jo så deilig! Slipper man å se heeelt ufresh ut når man går av flyet. Hehe!

Nå skal vi se litt på bloggerne og spise litt snacks. Hotellet vi bor på har ikke room service, så da blir det ikke noe middag på oss dessverre. Men det får bare gå! Potetgull er jo mat det, eller hva? Hahaha, not! 

6 kommentarer
    1. Hvor skal dere da du har ikke skrivd hvor du skal fu har bare skrivd at du har fått panikk eller er det gardemoen😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg