Suksess over natten?

Da jeg var i Oslo tidligere i dag tok jeg turen innom en av bokhandlerne som ligger langs Karl Johan. Jeg elsker å titte rundt i bokhandler og bli inspirert! Noen ganger finner jeg bøker jeg bare må ha, og i dag var en slik dag.

Etter å ha tittet rundt i sikkert 30 minutter fant jeg ved en tilfeldighet en business bok for kvinner. Det er virkelig ikke ofte man finner! Faktisk var det den eneste innen kategorien av det jeg fant i hele bokhandelen, så det sier jo sitt. 

Jeg elsker å lære om business og da jeg fant denne boken visste jeg at det var noe jeg bare måtte ha! Boken er skrevet av Maria Hatzistefanis og det er hennes personlige historie  om hvordan hun fulgte sine drømmer og lærte å bli en entreprenør med stor suksess.

Jeg hadde aldri hørt om hun før, men med nesten 1 million følgere på instagram og sitt eget sminke- og hudpleiemerke er det ingen tvil om at denne dama vet hva hun snakker om! 

Jeg gleder meg i alle fall til å lese boken, og lære alle mulige forskjellige ting om business. 


Noen av dere som har lest boken? 

💗

16 kommentarer

Siste innlegg