Har vi SYKE intimgrenser??

I dag våknet jeg opp til mitt eget ansikt smørt utover VG sin snapchat. Lo godt når jeg så at intervjuet som havnet på VGTV for et par dager siden hadde havnet der, og at det var full stemming på do-vanene til folk, hvor over 25’000 har stemt.

Hahaha, må le godt av hvor blåst ut av proposjoner dette har blitt! Vil ikke akkurat kalle det “syke” intimgrenser som VG kaller det. Men pytt pytt, sånn er det jo så fort man forteller om noe på nett som kanskje ikke er helt normalt. Hele intervjuet kan du i alle fall se her

I dag dro i alle fall Per Fredrik og jeg en tur til Tønsberg helt spontant. Jeg hadde veldig lyst på tapas. Men nesten alle favoritt stedene våre i Tønsberg var stengte! Altså, hva skjer med å stenge restauranter på mandager? Er det liksom dagen i uka da ingen spiser ute eller noe? 

Vi endte i alle fall opp på Havariet som ligger langs brygga i Tønsberg. Har aldri vært der før, men det var skikkelig bra! Jeg tok en råsjangs på carpaccio (rått kjøtt) av hjort. Var litt skeptisk siden det var viltkjøtt. Men herregud så godt det var! Det skal jeg spise flere ganger for å si det sånn! Til hovedrett ble det litt indrefilet av okse og rødvin. Haha. Ja, rødvin og 2 retters til lunsj.. Det er mandagen sin det!

Var i alle fall deilig å starte mandagen med en så god lunsj. Nå har jeg nettopp planlagt hele uken i den nye kalenderen min, som dere kanskje så på snapchat? (stinablogg). Jeg har fått meg en A4 gigantisk kalender, så nå kan jeg ha full oversikt over alt som må gjøres og avtaler! 

14 kommentarer
    1. Du som liksom har jobbet på restaurant burde jo vite at de fleste restauranter ikke får matlevering før mandag formiddag/tirsdag. Aka det blir problematisk å skulle ha butikken åpen om de ikke et om de får varene sine, fordi forsinkelser og feilbestillinger kan skje, og derfor velger å holde stengt.

    2. Restauranter (og også feks museer) er ofte stengt på mandager fordi de er åpne i helgene, og trenger en dag fri de også. Grunnen til at det er mandager er nok at det er den dagen i uken færrest spiser på restaurant. De fleste har jo en jobb der du ikke kan ta en spontan lunsj ute..

    3. Ja dere er ikke normale, men det er greit for meg. Du lyver desverre i dag, du har sagt du var på Havariet for et par mnd siden

    4. Vet ikke helt med klesvasken, men de som gjelder intimgrense med doen, er ikke verts egentlig. For faktiskt er enn av grunnene til utroskap ofte av at de er for lite intimgrense…

    5. Hahah, syns det er sykt hvor mye folk har reagert på deres intimgrenser! Altså, jeg har selv hatt en kjæreste som fint kunne stå i dusjen mens jeg dret, men jeg respekterer jo likevel at andre foretrekker noe annet? Nå skal det sies at denne kjæresten har blitt en eks etterhvert som romantikken forsvant. Jeg skal ikke legge all skyld på at vi ikke hadde noen intimgrender, men jeg ser heller ikke bort fra at det påvirket noe. Haha! På en side, kan det være tegn på trygghet at man tør å være så åpne for hverandre. Men det betyr ikke at man ikke er trygge på hverandre dersom man velger å holde enkelte ting privat. Tror jammen jeg skal holde dobesøkene for meg selv i fremtiden, bare for å være på den sikre siden hahah! Heier på deg, Stina<3

    6. Hadde ikke turt å rørt meg i ditt hus med andre ord, om så en fis skulle kommet ut ved et uhell hadde det vel vært kaotisk.

    7. Ej e HELT eni me dej om ditta bad greiene, vil man holde romansen lenge e de vikti å ha litt «privatliv», forstår ikkje koffor folk klikka sann, vart nesten litt irritert…hahah, stå på! Elska bloggen din å lese den kvar dag❤️❤️❤️

    8. Til deg over: det er vel enda mer barnslig å bry seg om at et par velger å gå på do sammen eller ikke? Hvor er logikken hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg