5 Ting gutter liker at kjæresten deres gjør

// inneholder reklame

I går kveld satt Per Fredrik og meg å så på TV, og når intro-sangen til et av programmene vi liker å se på startet så begynte jeg å nynne på melodien, og hver gang jeg gjør det syns alltid Per Fredrik at jeg er så søt, og det er så sykt koselig.

Så derfor jeg tenkte at jeg kunne søke opp flere ting både jeg og dere jenter kan gjøre for at kjæresten deres eller gutten du er interesert i skal syns du er ekstra søt eller fin. Jeg fant flere ting med en gang, og det er disse tingene jeg syns var mest interresante å dele med dere:

 

Når du bruker klærne hans

Dette er en ting Per Fredrik alltid har syns er koselig når jeg gjør også. Helt i starten av forholdet vårt så trengte jeg å låne en t-skjorte av ham, og siden han er kjent på youtube og i musikk-verden som “PelleK” tok jeg en rosa jente tskjorte som det stod PelleK på fra merch-lageret hans. Den bruker jeg fortsatt på kvelden her hjemme i ny og ne, og det syns han er veldig søtt. Det her tror jeg er en ting alle gutter liker at kjæresten sin gjør

 

Når du prøver å se på sport med ham (selvom du syns det er gørr-kjedelig)

Dette er nok en ting som jeg kjenner meg igjen i. Per Fredrik er ikke noe særlig glad i fotball eller lagsport generelt, så det er ikke mye sport på TV her hjemme (heldigvis!), men han har alltid vært veldig glad i noe som heter MMA som er en form for boksing, bare at det er lov å sparke og litt sånn i tillegg. Per Fredrik elsker å se på det på TV, men jeg syns det er litt for brutalt, så hvis jeg ser på det sammen med ham syns han det er veldig koselig av meg. For de aller fleste er det nok fotball-kampen som gjelder, men gutter syns tydeligvis det er veldig koselig om vi ser på sport med dem (selvom de vet at vi mest sannsynlig ikke liker det, haha!)

BluseHER (Bik Bok)

Når du tilbyr deg å lage mat til ham

Jeg tror nok dette gjelder både gutter og jenter. Det er jo veldig koselig når kjæresten din vil lage mat til deg! Det er ikke noe unntak her i gården heller. Når jeg lager mat til kjæresten min så gafler han den i seg så man skulle trodd han fikk betalt for det

 

Når du bruker en caps (men ikke bak-fram!)

Dette var jeg mere overrasket over, for jeg visste ikke at det var en ting gutter generelt syns var fint på jenter, men jeg leste det flere steder at dette var noe som gutter liker veldig godt. Ikke når de tar capsen til kjæresten og slenger den på for en selfie liksom, men når de har sin egen caps og bruker den riktig. Jeg måtte spørre Per Fredrik om han var enig, og jada, det var han! Når jeg tenker over det sier han alltid at jeg er så fin med caps, hehe!

Når du står på tærne for å nå opp til noe (whaaaat?)

Haha, dette var noe nytt. Men nok en gang dukker dette opp som en ting gutter syns er adorable hos jenter. Enten vi står å strekker oss mot noe vi ikke rekker opp til eller om vi står på tærne for å prøve å nå noe høyt oppe så syns gutter dette er søtt. Jeg pleier alltid bare å rope på Per Fredrik så han kan ta ned noe for meg som jeg ikke får tak i, men kanskje jeg skal prøve litt innimellom, bare for å være litt søt, haha.

 

Er det noen ting du vet at kjæresten din liker at du gjør? Og hvis du ikke har en kjæreste, er det noe du pleier å gjøre for å tiltrekke deg litt ekstra oppmerksomhet hos en du liker? 

27 kommentarer
    1. Le av det kjæresten din sier👌🏼😂
      Spill FIFA natta lang med han😂
      Og gi han masse klemmer👌🏼👌🏼💎
      PS : Du nailer blogging Stina 💗💗

    2. Hei, gøy innlegg, jeg lurte bare på om du kunne lage en video av at du tar miljøtest(tror det heter klimakalkulator) på NRK. Er litt spent på hvor mye CO2 du slipper ut😂😅

    3. Hei, digger bloggen din! Kan du lage et eller flere innlegg om hvordan du kan se at en gutt liker deg eller im hvordan du kan gå frem for og vise at du er interessert? Elsker slike innlegg innenfor det temaet<3

    4. dårlig innlegg.. for det første er ikke alle gutter like, og ikke alle jenter syns det er så forferdelig viktig å gjøre seg ekstra søt eller fin for gutter. i tillegg så er det veldig mange jenter som ikke er interessert i gutter;)

    5. Hehe, dette er nok et par ting jeg må gjøre når jeg er litt eldre og flytter med han<3 er bare 13 og han er bare 13 ❤❤ ILU

    6. Enda et innlegg som bygger på kjønnssteriotypier. bare i tilfelle du ikke vet det så finnes det jenter her ute som elsker sport (jeg er selv den største sportsidioten jeg kjenner) og som ikke prøver å være søt for alt i verden.

    7. Hei Stina, jeg digger bloggen din!
      Men en ting jeg lurer på,hvordan får men en for kjekk gutt som feks. Går i klassen din til å like deg. Fordi jeg liker en gutt i klassen å jeg lurer på om han liker meg…..PS.Digger deg Stina du er forbildet mitt å jeg ser virkelig opp til deg! Du er kul morsom snill å ikke minst vakker.
      Hilsen Inga 10 år💖😀🤗💜😘💎😚😙😗💛💚💙👀🤣😂❤🦄😜🐵💩🐿😃

    8. Hvordan ihuleste få noen du elsker til og elske deg tilbake ! 😅 jeg er jo utrolig forelska men liker han meg !!😓 hvordan finner man ut slike irritende ting 😭😭😅

    9. Hei Stina jeg lurer på kan du poste litt mer om hva jenter kan gjøre når du er forelska i en gutt og ikke har en kj❤❤ digger bloggen din btw😗😗

    10. Bra innlegg… dere som sier at ikke alle er like OSV…. jeg tror Stina vet det… men henne kan jo ikke skrive sånn at alle blir fornøyde, og sånn at det passer alle helt perfekt… og det med at ikke alle liker det motsatte kjønn… henne har jo ikke sagt noe om det heller…det her går jo ikke! Tenk dere litt om da! Men bra innlegg<33Stiiiina

    11. Nå må folk slappe av litt her. Hun sa vel aldri at jenter aldri liker å se på sport? Og det er ingen hemmelighet at det ofte er slik i et forhold at gutten ofte ser på fotball og jenta syns det er kjedelig. Jeg syns det er artig når du lager lister😊

    12. Hei Stina🙈
      Elsker bloggen din 😘
      Men kan gi noen tips😂
      Du kan si at han er søt 🙈
      Si at du har vont i magen😆
      Å late som du er syk👍🏻
      Hilsen heste gal jente❤️

    13. Jeg er sammen med en som heter Dennis han er alt for meg han er best vi stirrer på hverandre i timen på skolen vi smiler,ler sammen egentlig alt han har tegnet en tegning til meg han er perfekt JEG ELSKER HAN vil klemmer veldig mye og l LOVE DENNIS
      HILSEN CHRISTINA 10 ÅR❤️❤️❤️😘😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg