Måneden som gikk – Penger, Reise, Nedtur +++

// inneholder reklame

Månedens opptur: Turen til Mallorca med søsteren og moren min var en skikkelig koselig opptur denne måneden. Etter en sommer med ganske blæh vær var det skikkelig deilig å komme seg noen dager til varmere strøk og få massevis av sol på kroppen. Kjenner jeg meg selv rett blir det ikke lenge til neste sydentur!

Genser – NLY, HER

 

Månedens høydepunkt: Den 12. september hadde Per Fredrik og jeg 2 års dag. Herregud, det er så koselig at vi har vært sammen i over 2 år nå! På den tiden har vi bygd et liv sammen med både hus, hund, ferier, jobbe sammen og rett og slett bare ha det fantastisk sammen! Gleder meg til å være sammen med Per Fredrik resten av livet! 

Genser – NLY, HER

 

Månedens tanke: Denne måneden har jeg lest boken “Rich dad, poor dad” og jeg må bare si det; WOW! Jeg lærte så ekstremt mye om økonomi og om hvordan penger faktisk fungerer. Boken handler om en mann som har vokst opp med en far med god utdanning og som tjente godt, men som alltid hadde lite penger, og kompisen sin far som ikke hadde fullført 8. klasse engang men som hadde jobbet seg oppover og forstod penger og alltid hadde ekstremt god råd.

Jeg syns det er veldig spennende å lære om hvordan penger faktisk fungerer og det er så utrolig mye vi ikke lærer på skolen, men som er så ekstremt viktig å vite. I oktober skal jeg lese enda flere bøker om temaet og virkelig lære alt jeg kan om temaet! Penger er jo tross alt det som styrer hvordan man har det her i livet til en veldig stor grad, og derfor syns jeg at det er det viktig å lære hvordan man gjør det riktig. 

Genser – NLY, HER (43% rabatt NÅ!)

 

Månedens beste innkjøp: Da jeg var på Mallorca kjøpte jeg en bitteliten duppeditt som er både speil og hårbørste i ett. Denne er jo perfekt til å ha med i veska sånn at jeg kan børste vekk floker og touche up sminken på farta. Jeg skrev til og med et helt innlegg om den fordi jeg syns den er så genial! Jeg har funnet en lignende HER fra Babyliss. 

Bluse – Gina Tricot, HER

Månedens favoritt sminkeprodukt: Denne blir uten tvil et konturpalett som jeg har brukt i noen måneder nå. Det er seriøst helt amazing. Jeg har brukt mye for å konturere tidligere, men jeg har aldri opplevd et palett med farger som ser så bra ut som dette! Disse fargene bare smelter inn i huden, og de lysner / mørker huden skikkelig bra, så man får perfekt konturering! Palettet jeg snakker om finner du HER og det er fra Anastasia B.H

Topp – NLY, HER

 

Månedens favoritt antrekk: Det må overraskende bli antrekket jeg hadde på meg tidligere denne uken. Jeg elsker kombinasjonen med skjørtet, overknee støvlettene og den burgunder fargede genseren! Jeg bruker ikke burgunder så ofte, men det skal jeg virkelig gjøre mer, for dette ble jo så fint!

Genser – NLY, HER (50% rabatt nå!)  //  Skjørt – NLY, HER

Sko – NLY, HER (på salg nå!)  //  Belte – Bik Bok, HER

Klokke – Daniel Wellington, HER  //  Choker – Gina Tricot, HER (kun 20,- kr nå!) 

 

 

Månedens nedtur: At høstværet virkelig har kicket inn. Mens jeg skriver nå pøser det ned utenfor, og dette er jo bare starten på høstværet. Jeg elsker virkelig de fine høstdagene der solen skinner, og satser på at det blir massevis av slike dager i oktober!

🍁🍁🍁

Hvordan var deres måned?

 

11 kommentarer
    1. ” Penger er jo tross alt det som styrer hvordan man har det her i livet til en veldig stor grad”… Hvordan da tenker du?

    2. Kan du lage en video på hvordan du lager flettene dine? De er så SINNSYYYYKT fine (spesielt på deg)💗💗💗😻😻😻😻

    3. Hvis du tenker at penger er det som styrer hvordan man har det i livet anbefaler jeg deg å legge vekk bøkene som handler om penger og plukke opp en bok om andre verdier. penger er betydningsløst i forhold til andre verdier.

    4. Hei, lurer på om bikinitrusa du har på i det ene bildet er fra Nelly, og isåfall hvilken str har du i den? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg