10 Ting jeg skal gjøre i Oktober

Uæææh, tenk at det er 1 oktober i morgen! Herregud! Dette året har bare flydd avgårde, og september har sust bort! I september reiste jeg til Mallorca med søsteren og moren min i noen dager og fikk masse sol.

Jeg feiret også 2 års dag med Per Fredrik hvor vi koste oss skikkelig med 7 retter på gourmet restaurant. Jeg ble intervjuet av VGTV om intimgrenser i forhold, og jeg har vært på utallige turer i skogen i det fine høstværet. September har vært skikkelig bra!

Siden det er 1 oktober i morgen har jeg satt meg noen mål og tanker om hva jeg vil gjøre i den påfølgende måneden. Her er hva jeg vil gjøre:

 

🎃 Feire Halloween – I år har jeg lyst til å gjøre skikkelig mye ut av Halloween. Jeg vil lage noen forskjellige halloween looks til YouTube, noen DIY prosjekter til bloggen og til slutt har Per Fredrik og jeg planer om å lage en skikkelig Halloween fest med venner!

💻 Bloggmøter – Til uken skal jeg i hele 3 bloggmøter og møte en hel haug av kollegaer fra både Nettavisen og United Screens. Vi skal snakke om hvordan vi vil gjøre ting fremover, og på det siste møtet skal flere av oss bloggerne møtes for å snakke sammen om rett og slett; blogging. Hehe!

🎂 Bursdag – Denne måneden har søsteren min bursdag og det skal feires! Rart å tenke på at hun blir 28 år. Skjønner liksom ikke at hun allerede har blitt så voksen!

🐶 Dyrlege – Chloe skal til dyrlegen for 1 års kontrollen sin og da blir det både vaksiner og full sjekk av henne. Mon tro om de skal ta røntgen av henne for å så om leddene er ferdig vokst? Har i alle fall hørt at det er noe man gjør da for å sjekke hvordan det står til med hunden og om den er ferdigvokst.

👯 Kusine – Kusinen min Eveline kommer på besøk fra England og jeg gleder meg så til å se henne igjen! Vi har alltid stått hverandre nærme og pushet hverandre til å følge drømmene våre. Fun fact; det var hun som fikk meg til å blogge.

Genser – NLY, HER

Choker – Gina Tricot, HER (kun 20,- kr nå! 

Bukse – Bik Bok, HER

🌟

 

💪🏼 Styrketrening – Nå som jeg er igang med styrketreningen igjen skal jeg gå inn for fullt i den kommende måneden. Jeg er så gira på å bli sterk igjen og jeg gleder meg til å føle meg som superwoman igjen!

💰 Business – I den kommende måneden blir det nok en god del fart på jobbfronten. Jeg har nettopp fått en manager som skal blant annet selge annonser for meg. Annonser er en av måtene jeg tjener penger på, og det er når jeg gir omtale av en tjeneste eller et produkt på en av mine plattformer. Frem til nå har både Nettavisen og United Screens solgt annonser for meg på bloggen, instagram, youtube og snapchat. Men nå får jeg også en manager som skal selge annonser for meg. Han virker utrolig dyktig og jobber allerede med blant annet Anne Brith og Pilotfrue. Så dette blir veldig spennende!

🍰 Eksperimentere på kjøkkenet – Jeg har endelig fått igjen en del av gleden ved å stå på kjøkkenet. I måneden som var fikk jeg helt dilla på å lage cup cakes! I den kommende måneden har jeg veldig lyst til å eksperimentere rundt på kjøkkenet. Jeg har jo gått 2 år på kokkelinja i tillegg til flere måneder som lærling og kokk, så jeg kan jo veldig mye om matlaging fra før av.

Men jeg trenger å friske opp litt i hukommelsen og lære nye triks! Har blant annet sett meg ut en kjøkkenmaskin jeg skal kjøpe for å gjøre det litt lettere å lage forskjellige matretter og baking. Dette blir så gøy!

🍁 Gå turer i skogen – Høsten er så utrolig vakker og jeg skal virkelig nye den! I oktober har jeg lyst til å dra ut på litt lengre turer i skogen med pølser og kakao i sekken og grille sammen med Per Fredrik eller venninner!

 

 

🍁 Hva skal du i oktober? 🍁

 

19 kommentarer
    1. Oktober er min favorittmåned siden den måneden forsterker høsten som er min favorittårstid. Jeg liker mørketid og drittvær fordi det er stemningsfullt og avslappende, og hvem liker vel ikke Halloween?;)

    2. Det er så tragisk at du nevner disse injeksjonene dine hele tiden. JA vi har forstått at du er stolt over det, men du trenger ikke nevne det hele tiden, guuud

    3. Jeg har bursdag i morgen❤️Gleder meg sykt😊
      Og helt enig med at September har flydd av gårde✨

    4. Hater egentlig høsten😂 Men tror at oktober kommer til å bli ganske bra. Har hatt 3 prøver på en uke, og skal ha tre presentasjoner denne uken! (Er jo dritredd for å stå foran klassen, noen tips?) Men det jeg virkelig gleder meg til er at vi skal til Nice, Frankrike🌴 Elsker deg Stina💕

    5. Kvar haloween har eg altid halloween 👻 party, for det er eg som har det partyet det har eg hatt siden første klasse, det eg greia mi 👌🏼👻👻

    6. Du, apropos Halloween: Kunne du laget en liste over diverse filmer som du personlig liker/ eller tenker at du kunne likt å kost deg med i den forbindelse? Trenger ikke nødvendigvis være skrekkfilmer, men gjerne det (også)! 🙂
      Kjempefine bilder av deg forresten, du kler rødt. Du er litt som den sangen, Woman in Red ^^

    7. Jeg skal feire bursdagen min jeg har bursdag den 10 oktober og det er bare 7 dager til 😃🎁🙃🎉♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg