Det har blitt glemt bort..

// inneholder reklame

I dag følte jeg skikkelig på høstvibbene, så jeg ble inspirert til å gå for et skikkelig høst antrekk. Burgunder er en farge jeg syns er veldig fin, men som jeg føler man nesten kun kan bruke om høsten. Det er jo uten tvil en skikkelig høstfarge! Jeg digger den!

Lille bloggassistenten er alltid med! Liten fun fact; Chloe er med meg overalt 24/7 når jeg er hjemme og er alltid rundt meg når jeg tar bilder. Hehe!

Overknee boots er noe jeg virkelig kommer til å bruke mye av i høst og vinter. Det er så fint! I tillegg så varmer det skikkelig, og det er jo genialt hvis man vil bruke skjørt. Når det blir enda kaldere slenger jeg nok på en strømpebukse også, men så langt varmer det mer enn nok. 

Genser – NLY, HER (50% rabatt nå!)  //  Skjørt – NLY, HER

Sko – NLY, HER (på salg nå!)  //  Belte – Bik Bok, HER

Klokke – Daniel Wellington, HER  //  Veske – Primark

Choker – Gina Tricot, HER (kun 20,- kr nå!)  //  Solbriller – Rayban, HER

Har fått skikkelig dilla på å ta antrekksbilder igjen. Det gjorde jeg flere ganger i uka hele tiden før, men de siste par årene har det blitt litt glemt bort. Men det er jo så gøy å ta antrekksbilder og vise dere masse forskjellige antrekk. Jeg digger det i alle fall, og jeg håper dere syns det er like gøy med antrekksposter! 

12 kommentarer
    1. Hei, kan du laste opp bildene i lavere versjon, eller hva det heter? Tar veldig lang tid å laste bildene når jeg leser bloggen. Det er ikke så tregt på andre blogger.
      Av og til orker jeg ikke lese bloggen din pga dette 🙁
      please fiks det a 🙂

    2. Så fin topp! Åh elsker fargen.. <3
      Også lurte jeg på kunne du engang laget en video hvordan du baker/pynter på muffinsene/ cupcaks du har laget???😍😍😍 det hadde vært så gøy å sett hvordan du gjør det?

    3. Bare tull at du kun kan bruke burgunder på høsten ihvertfall.
      Men uansett et fint antrekk!
      Jeg må faktisk bruke en annen nettleser pga av at bildene din er så høy kvalitet at det er like før jeg ikke gidder.

    4. Elsker stilen! Bruk slike farger MEEEER!!! Med det brune håret og den fargen, im loving❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg