Høstens fineste topper!

reklame

I går fikk jeg en gigantisk pakke i posten fra Nelly, med massevis av klær og sko! Siden jeg fikk så mye fint, må jeg dele opp innleggene der jeg viser dere tingene litt, sånn at det ikke blir for mye på en gang. Er litt too much med et innlegg med sånn 40 bilder.. Haha! Først ut blir noen av toppene jeg fikk. Disse er så fine!

Denne hvite body´en er helt perfekt til hverdag. Jeg elsker at den sitter skikkelig fint etter og ikke er slapp i stoffet. Ofte kan basic klær være for tynne i stoffet og bli slappe, men det er ikke denne. Denne er helt perfekt! Alle body’ene som er i dette innlegg har knepping nederst så du ikke må kle helt av deg for å gå på do. Hehe! Veldig kjekt!

Body’en finner du HER

Denne body’en her, altså omg! Den er jo bare helt nydelig! Jeg elsker hvordan blomstene sitter og at de pynter toppen opp skikkelig fint. Stoffet i body’en er også superbehagelig, og selv om den sitter etter føler man ikke at man blir kvalt. Hehe! Denne er virkelig perfekt til fest og date. Skal på vorspiel hos en venninne til helgen og da er denne perfekt! 

Body’en finner du HER

Denne body’en er perfekt til både hverdags og til fest. Sleng på en skinnjakke så er du klar for fest, eller ta på et par mørke blå jeans så er du klar for kafé besøk med venninnene. 

Body’en finner du HER

Altså, hvor søt er ikke denne toppen? Jeg er helt forelsket i den! Den passer perfekt til hverdags både med vanlige jeans eller et skjørt. Denne toppen kommer jeg nok til å bruke mye i høst / vinter!

Toppen finner du HER

Altså. Hvor fin var ikke denne body’en? Jeg elsker rødfargen på den! Og det kommer fra meg som vanligvis nesten aldri bruker rødt. Men denne var virkelig til å dø for! Kommer til å bruke denne masse på dates med Per Fredrik og på fest! 

Body’en finner du HER

Okey, jeg bare måtte avslutte med noe som er skikkelig meg! Jeg elsker rosa! Spesielt denne lakserosa fargen. Den er bare så fin! Dette er den samme body’en som var lengre opp i innlegget i hvit, og jeg digger de! De sitter som et skudd og er super komfortable!

Body’en finner du HER

 

Hvilken topp likte du best? 💗

25 kommentarer

Siste innlegg