Flaut hvor svak jeg har blitt!

// inneholder reklame

I dag var jeg endelig tilbake på treningsstudioet. Kan virkelig ikke huske sist jeg var der. Så lenge er det siden! Jernmangelen har virkelig ødelagt for treningen min lenge, men nå som jeg endelig begynner å bli kvitt den og føler meg bedre er det rett tilbake på gymmet!

Tights – Ellos, HER

Sko – Polecat, HER

Treningstopp – Ellos, HER

 

Det ble en relativt rolig og kort økt, men det ble en bra start! Det var super rart å se hvor mye svakere jeg har blitt. Herregud, det er ikke rart jeg har følt jeg ikke kan løfte noe. I en av øvelsene løftet jeg 14 kg tidligere i år, og nå klarte jeg bare å løfte 6 kg! Det er sykt! Heldigvis har kroppen min godt med muskelminne, så jeg klarer nok å bygge meg ganske fort opp igjen. 

Fremover har jeg lyst til å bare kjøre på med økter 3-4 ganger i uken og bli skikkelig sterk igjen. Det trenger virkelig både psyken og kroppen min! Er så gira nå at dere vil ikke tro det! Kunne ikke vært mer lei av å være i dårlig form og føle meg svak og skrøpelig. Fremover blir det fit and strong! 

Per Fredrik ble også med på gymmet i dag, og det var så koselig å trene sammen. Han trener jo styrke hver eneste dag, og gjett om vi kommer til å trene mye sammen fremover! 

18 kommentarer
    1. La huden puste jente! Det er virkelig ikke nødvendig eller sunt å trene med galla-sminke. Du risikerer bare å ende opp med masse kviser og uren hud (som du selv har sagt at du har slitt med tidligere)

    2. Det er så deilig å trene igjen. Var selv på treningsstudioet! Kunne du kommet med innlegg/video med rutine? <3 Elsker bloggen din ^^

    3. Ville heller fokusert på teknikken på bildene også! Mange yngre lesere her som ser på hva du gjør og gjør det samme😊 Lurt å ds gjøre fet riktig med en eneste gang for andre lesere sin skyld!

    4. Hvis det ikke er sunt å trene med sminke (som noen påstår…) hvordan kan det ha seg at jeg har trent fullt sminket i mange år nå og ikke har kviser/uren hud eller andre “skavanker” som folk påstår man får av å ikke la “huden puste”? LOL

    5. Hvordan kan dere som kommenterer at Stina trener med feil teknikk kunne påstå noe slikt ut i fra et bilde? Jeg har drevet med spesifikk styrketrening over halvparten av mitt liv. Er utdannet PT og spesialisert meg innen teknikk. Dette er ikke for og skryte. Men er et en ting jeg har lært gjennom disse årene, så er det det at alle MÅ trene på sin måte! Det er ingenting som heter rett og galt innen trening. Kanskje er dette teknikken som passer Stina best? Jeg skal ikke si eller påstå det ene eller det andre, uten å være der og se på det. Men tenk litt på dette før dere kommenterer at slik og slik er feil. Alle er bygd forskjellige. Derfor må vi trene forskjellig!
      Lykke til videre med trening! 🙂

    6. Du sier du har muskelmasse og kan løfte 14 kg da veier du ikke 45 kg. Vis du veier så lite er du spinkel. Høyden har ikke noe å si bestevennen min er 160 og kjempetynn og hun veier mer en deg. Så ikke lur deg til rampelyset med den skrytinga de

    7. Sunt eller ei, å komme på treningssenteret med galla sminke er ikke det kuleste man gjør. Ser virkelig rart ut, og lurer på hvordan det blir når du må tørke bort svetten i ansiktet.

    8. Det ser jo bare dummere ut når du prøver å posere mens du “liksom” gjør øvelsene. Gjør heller øvelsen ordentlig og ta bilde samtidig.. dette blir for dumt.

    9. Kan noen forklare meg poenget med å bruke sminke når man trener? Skjønner ikke den jeg?! For min sin del så blir det for dumt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg