Lunsj med Sophie

Som jeg nevnte i forrige innlegg, så lunsjet jeg med Sophie Elise i dag. Vi har jo bare møttes sånn kjapt på Nettavisen noen ganger og snakket på facebook om jobb og sånt, men vi har jo snakket en stund om at vi burde møtes. Så da jeg skulle inn til Oslo i dag tok jeg initiativet, også ble det lunsj!

Det er jo alltid morsomt å møte nye bloggere, for herreguuuud så forskjellige folk er i virkeligheten fra bloggen sin. Er noen bloggere jeg har møtt som virker som verdens søteste og mest blide på bloggen, også er de superbitchy og overlegne når man møter de.

Så jeg var jo litt spent på å se hvordan Sophie kom til å være i virkeligheten, og hun var så skjønn! Så down to earth jente med så god arbeidsmoral skal man lete lenge etter! Vi fant ut at vi hadde veldig mye mer enn bare blogging til felles, så det var jo veldig gøy! 

Sophie er jo litt mer sånn blogger som faktisk tørr å fortelle om sine dypeste hemmeligheter og tanker, og det syns jeg er skikkelig tappert og kult av henne! Jeg derimot.. Jeg er ikke sånn akkurat. Jeg skulle gjerne ønske jeg kunne fortalt mer om ting jeg har opplevd i livet som har vært veldig vonde, men det er rett og slett ting som ikke passer seg på en blogg, og ting som jeg antageligvis ville fått store problemer hvis jeg fortalte om.

Unnskyld at jeg snakket skikkelig i koder nå. Hater når folk gjør det. Men sånn er i alle fall ting for min del, og det er derfor jeg sjeldent deler veldig private ting fra fortiden min. 

Uansett, nå skal jeg sette igang med å lage en skikkelig to-do tavle. Fikk en super ide i en drøm i natt om hvordan jeg kan få mer orden på ting jeg må gjøre, så det skal jeg sette igang med nå! Gleder jeg til å få skikkelig oversikt og orden på alt som må gjøres. Enkelte dager kan jeg bli helt surrete over hvor mye forskjellige ting jeg skulle ha gjort at jeg til slutt ikke får gjort noe, og det er jo ikke akkurat helt bra. Hehe!

 

17 kommentarer
    1. Kan du lage en video om hvordan du påfører selvbruning og gi oss noen tips? Vil vite mer om Cocoa Brown selvbruningen😍

    2. Hei Stina, jeg elsker bloggen din, du legger ut så mange nyttige ting som hjelper oss lesere med både fest og hverdag😊
      Jeg ville bare si at jeg går på restaurant og matfag på Åssiden. Jeg har hørt noen rykter om at du også gjorde det, og det er jo kjempe kult! Det eneste jeg er litt bekymret for er russetida , har hørt at mange blir mobba fordi de går på RM i russetiden. Kan du forteller litt i et blogginnlegg eller noe hvordan du syntes russetida var?

    3. Setter egentlig veldig stor pris på at bloggen din er såpss “overfladisk”, det blir liksom et fristed hvor ting er godt og bra hele tiden!☺️ Om du noen gang skulle skrive noe fra fortiden er jo det din blogg så du gjør som du føler, men ville du skulle vite at det blir vertfall satt pris på av noen at du for det meste snakker om sminke, klær, et bra kjærlighetsliv osv. Stå på Stina💋

    4. Jeg synes du har en fantastisk bra og innholdsrik blogg. Det at du ikke deler så mye privat fra fortiden din gjør deg på ingen måte til en dårligere blogger ❤ Heller tvert imot! Min mening er at det nesten kan bli litt for mye av det gode, og at den ene har liksom hatt det verre enn det andre. Det blir noen ganger for mye skildring av følelser og mørke tanker. Så TAKK for at du er den bloggeren du er, og ar du sprer mye positivtet og nyttige tips. Det gjør i hvertfall dagen min 😍

    5. Sophie er en skikkelig flott jente, men at du faktisk lager et innlegg om at du har vært på lunsj med henne får det til å virke som du er hennes største fan, haahaha! Dere er i samme bransje, men dette får det bare til å se ut som du føler deg mindre enn henne 😄

    6. Anonym: Haha, lager nesten alltid innlegg om de jeg lunsjer med. Det er bare en naturlig del av blogging. Til din informasjon lagde også hun innlegg om det 🙂

    7. Sophie lagde et innlegg om det, det har du helt rett i. Men hun hadde i hvertfall ikke som overskrift “lunsj med Stina”. Hun skrev heller ikke hele innlegget om bare det, haaha. 😬

    8. Noe riktig med bloggingen må du har gjort siden du har så mange lesere. Når det er sagt så er det du som bestemmer om du har lyst til å dele personlige innlegg. Det et mer en du tror som sannsynligvis har opplevd det samme. Ikke at jeg vet det men du kan være overrasket hvor bra det føles ut å dele og evetuelt hjelpe andre med det samme problemet
      Dette er så klart noe du bestemmer helt selv. Du er i hverftfall en flink blogger og forsett det flotte arbeidet du gjør 🙂

    9. Sophie har jo flere lesere enn Stina, det kan man jo ikke benekte.. men jeg synes ikke man skal kalle noen større enn noen andre. De er jo faktisk bare to jenter 🙂

    10. Jeg synes det er bra for din egen del også jeg, å ha et sted der du kan slippe å tenke på vonde ting og holde det utenfor. Jeg prøvde også å holde personlige ting unna bloggen, men det hopet seg sånn opp til slutt at jeg har sluttet å blogge. Midlertidlig i alle fall.. Det har vært så mye som har skjedd i livet mitt de siste årene, og klarte ikke blogge om noe som ikke omhandlet det, uten at det ble alt for overfladisk. Overfladisk på feil måte, om det gir noen mening. Har alltid likt å lest bloggen din, vært fast leser i alle år du har blogget så og si, og har alltid likt måten du har blogget på. Du har jo vært personlig på en del, og det har jo ikke vært feil det heller. Har satt pris på at du har gitt oss lesere tillit til å fortelle noen ting av og til og. Ble en lang kommentar, men som oppsummering vil jeg si at jeg synes du gjør en bra jobb med bloggen ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg