8 Must haves i bilen

// inneholder reklame

Jeg har hatt billappen helt siden jeg var 18 år gammel, som allerede er 6 år siden. Uæh. Tiden har gått fort! Haha! Siden den gang har jeg virkelig fått erfare hvilke ting man alltid bør ha liggende i bilen, som ofte kan være helt nødvendige! 

🌸 Topp HER 🌸

Solbriller – Jeg glemmer nesten alltid å ha med solbriller når jeg skal ut, og merker ikke hvor mye jeg trenger de før jeg plutselig blir helt blendet midt på motorveien. Da er det veldig kjekt at jeg alltid ha et par med ekstra solbriller liggende klare i bilen. 

Sminke – En ting jeg alltid har med i bilen er noen sminkeprodukter så jeg kan touche opp sminken i løpet av dagen. Selv kan jeg bli litt oljete, og om jeg bruker solbriller får jeg alltid to veldig “fine” prikker på hver side av nesen uten sminke. Så det må jeg jo fikse! 

Våtservietter – Denne er seriøst et must. Aner ikke hvor mange ganger jeg har spist noe i bilen, også har jeg sølt eller blitt klissete på hendene. Da er våtservietter en lifesaver! Det er også kjekt å bruke rett før du skal spise så du er ren på hendene. 

Snacks – Aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt sulten i bilen og har måttet svinge innom bensinstasjon. Det som er dritt da er at det ofte tar 5-10 minutter ekstra å svinge innom, og det er ofte tid jeg ikke har om jeg er på vei til et sted. I tillegg er det ikke akkurat sånn at besinstasjoner alltid har så mye sunt å tilby, så derfor er det smart å ha litt sunn snacks liggende. 

Paraply – Vi bor i et land der været skifter så fort at vi ikke klarer å følge med. Selv om det kan være strålende sol når vi setter oss inn i bilen, er det ikke sikkert at det er det når vi skal ut. Derfor er det kjekt å alltid ha en paraply liggende i bilen så du slipper å se ut som en våt katt på vei inn på jobben. Vann – Jeg blir alltid tørst når jeg er ute og kjører bil, og det er jo ekstra kjedelig å dra innom bensinstasjon kun for å kjøpe vann. For ikke å snakke om hvor bortkastede penger det er.. Og man ender aldri opp med å kjøpe kun vannet heller..! Derfor har jeg alltid 2-3 vannflasker som ligger i bilen til når jeg blir tørst. 

Ekstra skopar – Jeg kjører ofte ganske lange turer, enten til Drammen (50 min) eller til Oslo (1 time og 20 min) og da er det veldig lite behagelig å kjøre i høye hæler. Derfor har jeg alltid med et par uggs som jeg kan bruke når jeg kjører. 

Lader til mobilen – Når jeg kjører hører jeg alltid på musikk eller hører på youtube videoer mens jeg kjører. Problemet er bare at telefonen går veldig fort tom for strøm. Derfor har jeg alltid en stor ladebank liggende i bilen som jeg kan lage opp telefonen opptil 4x med. Den er en lifesaver! 

 

Hvilke ting må du alltid ha i bilen?

15 kommentarer

Siste innlegg