5 Ting du ikke visste om Chloe

Nå er Chloe over et år gammel, og den lille bærta får mer og mer personlighet for hver dag som går. Hun lærer stadig nye triks, og blir mer og mer snål. Nå skal jeg fortelle dere om 5 ting dere kanskje ikke visste om den lille raringen!

🐶 Hun kan navnet på alle bamsene sine – Hun har en haug bamser og leker med forskjellige navn. Alt fra bunny, bamsen, teppet, kaptein frosk, ballen og til nammeleika. Så vi kan for eksempel si “gå og hent bunny” så vet hun akkurat hvilken leke hun skal hente. Skjønner ikke hvordan hun skjønner forskjellen. Meeen, sånn er det med Papillon hunder. De er veldig smarte. 

🐶 Stjeler strikker – Selv om hun er smart er hun også en liten snik. Har jeg en strikk så stjeler hun den med en gang! Til og med når jeg har den i håret så stjeler hun den.. Altså! 

🐶 Ekstremt glad – Hvis vi er borte i bare 10 minutter også kommer hjem blir hun helt ekstremt glad. Det hender ofte at hun blir så glad og excited at hun tisser litt på seg. Ikke akkurat veldig gøy for oss. Men heldigvis gjør hun det mindre og mindre nå som hun er litt eldre. 

🐶 Nr 2 – Hver gang Chloe må gjøre nr 2 på tur nekter hun å gjøre noe hvis vi ser på henne. Om vi ser på henne så ser hun helt skamfull ut og klarer ikke fortsette. Haha! Så hver gang hun skal gjøre nr 2 må jeg stirre en heeelt annen vei. 

🐶 Hun hater visse dyr – Om det kommer en kattepus eller kråke inn på vår eiendom blir hun fly forbanna. Tidligere i dag stod vi ute med Per Fredrik og plutselig kom en av nabokattene inn i gårdsplassen. Hun ble helt bananas og såå sur når hun ikke fikk lov å løpe etter den. Haha! 

 

🐱 🐰 Har du et kjæledyr? 🐶 🐹

39 kommentarer
    1. Jeg har mange dyr. Jeg har to hunder fire kaniner og to hamstere. 🐶🐶🐹🐹🐰🐰🐰🐰 Jeg synes Chloe er så søt. ❤️❤️

    2. hahaha, Vår hund gjør også alt dette, ja utenom å stjele da. Han bryr seg litt at jeg ser på han når han bajser, men det friter han i, og gjør seg ferdig. Han ser bare litt flau ut hehehe.Vår hund er ikke aggressiv mot noen, men han tørner tulling på fremmende katter osv… Mest for at han vil leke med dem. Han bor sammen med to katter, som er hans venner 🙂 Nydelig hund dere har <3

    3. det at hun kan navnet på lekene er nok ikke fordi hun er en papillon, jeg har en labrador og han kan det samme. etter hvert begynner de å assosiere navn og ord med ting. som f.eks når man sier «tur» så vet de at det betyr at man skal gå tur. og når du da sier «bunny» vet hun hvilken leke det er pga repetert eksponering av ordet og leken.

    4. Chloe er såååå søt! Og hun minner veldig om en av våre hunder; Dorthe. Dorthe er en av tre langhårete chihuahuaer vi har (Brynjar og Birk heter de to andre). De har egen konto på Instagram og har faktisk nesten 10000 følgere 😉 Vi har også fem katter!

    5. Morsomt innlegg 😂 Eg har ein voksen katt som eg bare kalle pus,han klarer seg sjøl. Eg har ein til katt som hette Bob han er ein leken og kosete katt som er oransj og veldig mjuk men det han er frekk med det er planter han hopper opp i planter

    6. Har fire katter med hver sin personlighet. Missi på 8 år, er veldig leken når hun først vil leke. Terkel på to, digger og bli klødd på magen og masete meg. Skvetten på ett, sover syyykt mys og angriper bein når han er i leke-modus. Messi er bror til Skvetten og en liten gribb, han digger mat og blir glad når han får alt for seg selv.

    7. haha, Chloe er så søt, men tydelig vis rampete ja.
      Jeg har en hest og en hund. Når jeg skal til stallen etter skolen går jeg først hjem med sekken, så kommer Balto (hunden) spriingene hele tiden. Men jeg må jo gå med engang for å rekke bussen, men blir alltid forsinket så jeg må gå. Tar noen ganger med Balto til stallen, men blir litt gal av at han må ligge enten i boksen til Herkules, eller peddoken..

    8. Hei, et spørsmål, hvis du får barn om noen få år. Kommer du til å slutte å blogge om chloe og bare barnet eller litt av begge?❤️ Elsker bloggen din!❤️

    9. Jeg har tre katter. Honning på snart 2 år elsker å sove sammen med meg, og liker å stjele puta mi når jeg sover. Twisty på også snart 2 år klarer seg selv, men mjauer i et kjør. Og Nemo på 1 år elsker mat og godbiter. Og han liker å angripe honning

    10. Hei 🙂
      Herremin så skjønn hun er <3 Min lilla klump Luna, er nå 6,5 mnd gammel og helt husren 😀 Hun står også alene på dagene jeg er på jobb og har ikke noe uhell 😀
      Også vil jeg si en ting når det kommer til deres forhold, så synes jeg at dere må få lov til å gjøre det dere synes passer fint for dere. Like you do you 😀 Dere er et flott par sammen og kjempe bra at dere har funnet rutiner som fungerer for dere, vi lever i 2017, hvorfor er det slik at bare en av partene skal ta klesvasken osv. Stå på 😀 Det fungerer topp hos dere, de andre skulle prøvd det selv så kanskje dem hadde holdt tåta si igjen 😀

    11. Har også en papillon, som er desperat på strikker, stjeler de HELE tiden..😂 løfter katten under magen og opp på ryggen sin, hu elsker katten, meeen katter er ikke såå begeistra

    12. Eg har 3 hunder❤️Rasen er russisk toy terrier å er veldig smart❤️kira og keiko er 2 år❤️Mens Chloe er 8 månda❤️Elsker din chloe

    13. Hei jeg bare lurte på om du kunne skrive et innlegg hvor du sier hva du gjør med chloe når du reiser bort etc? Jeg har sykt lyst på hund men foreldrene mine lar meg ikke fordi de sier at det er for mye jobb osv

    14. Har åtte katter(6 av de er kattunger), 8 høner og en hane.😺🐱🐓 Kan du ikke lage en video av der du viser triks og det med bamsene med Chloe???

    15. Ja jeg har en hund. Men den er ikke hos oss lenger. Den er i Nord-Norge med min familie. Han pleide å komme til meg. Når jeg satt I sofaen. Men når jeg kommer å besøker min Onkel. Kommer Han ikke til meg lenger og bare går til noen andre.:)

    16. ja både jeg og kjærstenmin har to hunder sammen dem er phalene dem to heter felix og kasper .søt hunden deres chloe er stina<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg