Hus til 30 millioner og reise verden rundt!

// inneholder reklame

Noe jeg fikk spørsmål av en leser forleden var; hva ville jeg gjort om jeg vant 100 millioner? Jeg syns dette spørsmålet er litt morsomt, så da svarer jeg likegreit i et innlegg! 

Å vinne så mye penger ville jo vært en helt absurd følelse. Det første jeg ville gjort ville vært å donere en stor del av summen til veldedige formål, som jeg syns var viktig for meg. Kreftforskning er et av de viktigste formålene for meg, og mye av summen ville gått direkte til det. 


 
Genseren min finner du HER

Deretter ville jeg nok ha kjøpt et ganske så stort hus med både innendørs- og utendørsbasseng. Herregud. Det er jo virkelig drømmen! Huset skulle vært ved vannet, sånn at vi hadde hatt strandlinje. Jeg tror nok at jeg ville fortsatt å bo her i Sandefjord, men det hadde sikkert blitt litt vanskelig å finne et hus til typ 30 millioner.. Hehe! Mulig jeg hadde bygd det selv for å få det akkurat slik jeg ville!

Helt siden jeg var liten har jeg alltid drømt om å eie en Lamborghini og en Hummer, så det ville jeg kjøpt på flekken. De bilene er virkelig drømmen! Og selv om en Hummer kanskje ikke er så jentete, er det virkelig en av drømmebilene mine!

Jeg ville også reist rett til både New York, Los Angeles, Maldivene og Japan og virkelig opplevd stedene. Per Fredrik hadde selvsagt blitt med. De stedene har jeg så lyst til at vi skal oppleve sammen! Det hadde nok blitt ganske mye shopping på de forskjellige stedene, men det er han så vandt med å bli med på at det hadde nok gått helt fint. Haha! 

Jeg hadde fortsatt å blogge og lage Youtube videoer, siden det er min store lidenskap. Jeg elsker å dele og dokumentere livet mitt, så det hadde ikke stoppet bare fordi jeg hadde vunnet 100 millioner. Hehe! 

Resten av pengene tror jeg faktisk at jeg ville spart til jeg fant noe jeg kunne investere de i. For eksempel eiendom eller starte et firma på egenhånd. Det er jo faktisk en av fremtidsplanene mine uansett om jeg blir lottomillionær eller ei. Hehe! Jeg har veldig lyst til å spare opp masse penger også investere de sånn at jeg sitter veldig godt i det når jeg blir eldre. Kommer nok ikke til å kunne leve av bloggen når jeg er 50 år, så noe må jeg jo ha som inntekt når jeg blir for gammel. Hehe! 

Så ja, det er hva jeg ville gjort om jeg vant 100 millioner. Fortell meg gjerne hva du ville gjort om du vant samme sum! 

 

 

10 kommentarer
    1. når skal du innse at fargen i fjeset ikke matcher halsen??
      ikke bare skyld på lyset her frøken, for her ser du det ENDA tydligere enn hva det har vært før. få deg en farge som er lysere..

    2. Eg ville gitt 2000 til sjukdommar og fattige og eg ville kjøpt et gigantisk basseng og skaffet meg ein kokk, eg ville startet eit klupp som skulle hete cool club, og et firma og gigantisk hus med 10 etasjer og 4 boble bad og tramoline seng
      Og lukses stue med ein sklie ned til ein ein hemmelig hule der eg oppfant og lagde ting 😂😂 eg ville spart litt penger
      Ps: elsker youtube kanalen og bloggen . Eg hette miniminione på snapchat

    3. Et tips til YouTube kanalen din,siden det kan vere vanskelig og ha en fast dag og legge ut video kunne su hat 1 gang i uka samme hva dag. Elsker bloggen din

    4. Ville betalt ned alt av lån i familien. Deretter ville jeg gitt en del av pengene til familien, slik at de kan leve litt mer komfortabelt. Sååå ville jeg kjøpt hus og biler, og reist verden rundt med en venn. Det er drømmen!

    5. Hei, basseng er ikke sååå dyrt. Hvis du virkerlig elsker basseng og ønsker deg det så holder faktisk Bassengutstyr.no til i Sandefjord! Har sett bassengene derfra og prøvd, og det er utrolig fine, kan også få helårsbasseng til å ha ute. Anbefales

    6. Må bare gi deg litt skryt. Du er så kreativ med innleggene dine synes jeg. Kjempeflink er du! Stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg