Nye innkjøp!

reklame

I dag var jeg på shopping med søsteren min, og jeg fant noen nye topper som var så fine at jeg bare måtte ha de med hjem! 

Denne blusen er bare helt nydelig! Jeg elsker at den er off shoulder og at den har skikkelig volang ermer. Det er så fint det! Får helt romantiske vibber av denne! Denne kommer jeg uten tvil til å bruke mye når jeg er ute med kjæresten og når jeg vil være ekstra fin! Du finner toppen HER. (i hvit HER)

Haha, denne føler jeg meg såå basic bitch i. Men herregud, jeg digger den. Tskjorter med print er jo veldig inn nå, og jeg digger det! Tskjorten er fra Bik Bok og du finner den HER (i sort HER). 

Hvor søt er ikke denne toppen? Altså, jeg elsker topper som har blomster mønster! I tillegg var passformen veldig fin og den satt perfekt i midjen! Perfekt både til hverdags og til finere anledninger. Toppen er fra Gina Tricot og du finner den HER. (i sort med mønster HER og helsort HER)

Måtte ha litt sminke mens jeg var innom senteret en tur. Chloe tok med eyelineren min ut i stua og hadde det gøy med den i sofaen, selvfølgelig uten kork på.. Så jeg måtte ha ny eyeliner! Denne gangen går jeg for vannfast. Om Chloe får tak i den blir det litt stress, men krysser fingrene for at de ikke faller ned fra sminkebordet. Haha! Fant ikke noe sted de selger den på nett, men den er i alle fall fra Maybelline. 

En ny color correcting pen ble det også! Denne er et must under øynene mine for å lysne opp og gi rett farge. Den er også fra Maybelline. 

Klarte ikke å gå tomhendt ut fra Rituals, så det ble en ny bodyscrub på meg. Testet den i butikken, og herreguuud så godt den luktet! Du finner forresten alle skrubbene til Rituals HER

Denne toppen er bare så søt, og så meg! Jeg elsker mønsteret, stoffet og alt egentlig. Haha! Perfekt til hverdags! Den er fra  Bik Bok og du finner den HER. Den finnes også i helsort HER, og sort med mønster HER.

 

Fant du noen klær du likte?

20 kommentarer
    1. Hei fine! Jeg har et lite spørsmål til deg: (dette er ikke ment frekt i det hele tatt) jeg lurer på hvor gammel du var da du begynte å få pupper? Synes du har så flott kropp:-)
      Love U

    2. Å så mye fint!
      Likte i grunnen det meste her:-) kunne selv kjøpt den nederste
      toppen:-) blomster toppen hvor du viser kløft i var du døds fin med, men jeg personlig kunne aldri gått med slik åpen utringning, hehehe! 🙂

    3. Først av alt må jeg bare si at du virker skikkelig hyggelig og snill og pen men jeg synes du noen ganger smiler så falskt på bilder, det er liksom ikke noe ekte smil og du hadde vært så mye finere på bilder hvis du hadde smilt skikkelig

    4. er du klar over hvor tacky og trash det ser ut når har har puppene OVER sånne topper?! sikter til de øverste bildene. altså, blir sjokkert. du SER vel at det der ikke går??

    5. Er det lov å spørre hvor du kjøper bhene dine å hvilken type du bruker ? Jeg har silikon å får ikke minke pupper til å se så fine ut engang!😫😫

    6. Hvordan type bh bruker du på de øverste bildene? Aldri sett noen få sånne pupper uten bh med stropper 😅 rent nysgjerrig ass, siden du står ikke å presser de opp heller

    7. Ser utrolig trashy ut å presse puppene opp i slike topper (øverste bildet). Så utrolig lite classy!

    8. Hvilken foundation bruker du på disse bildene her? er det double wear? i så fall, hvilken farge? 🙂

    9. Kommer dessverre ikke til å trykke meg inn på bloggen din mer når det bare er fokus på størst mulig unaturlig kløft på alle bilder :/

    10. Jeg synes at du burde snart innrømme at du faktisk har silikon! For det kan man jo se lang vei … ser veldig unaturlig ut.

    11. Du har jo drit mange klær du kjøper jo så manga at du aldri får brukt dem. Og de støvner til i skapet ditt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg