Jeg har virkelig gjort alt..!

// inneholder reklame

For en dag dette har vært! Nå føler jeg nesten at jeg har runda lørdagen allerede!

Jeg startet dagen i dag rett etter 07 med en 3 km gåtur med Chloe før frokost. Har satt opp en fast runde som jeg skal gå hver dag, og i dag var første dagen. Jeg må bare si det. Det var helt fantastisk!

Topp – Gina Tricot, HER.

Å få så mye frisk luft med en gang jeg hadde stått opp, i tillegg til at det er veldig god trening siden jeg powerwalker. I tillegg er det så deilig å være ferdig med treningsøkten før dagen i det hele tatt starter. Da slipper jeg liksom å ha det hengende over meg at “jeg burde ha trent”. Tror det er en ting vi alle kan kjenne oss igjen i.

Etter gåturen ble jeg med Per Fredrik til frisøren. Han hadde jo veldig langt hår nå, så da var på tide å klippe det litt. Jeg har jo helt panikk for at frisøren skulle klippe det for kort, så jeg måtte være med å passe på. Hahaha! #kontrollfreak

Dere kan se en liten snutt på Snapchat (stinablogg) der han ble klipt. Så kan dere se hvor mye de klipte. Det var mye for å si det sånn!

Etter frisørtimen dro jeg innom både Maxbo, Rusta og Clas Ohlson for å handle en del ting vi trengte her hjemme. Er så mye ting man trenger i et hus at halvparten hadde vært nok!

Mens jeg var ute og handlet avtalte jeg å dra på kafé med Rebecca og en venninne av henne. Så da ble det masse kaffe og litt kake på meg. Bare i motsatt rekkefølge. Haha. Neida. Joda..!

Rebecca er virkelig den venninnen jeg ser oftest for å si det sånn. Vi møtes alltid litt her og litt der igjennom hele uken. Bare den siste uken har vi vel vært med hverandre nesten annenhver dag. Sånt er så koselig!

Etter det ble det middag hos svigermor, som jeg nettopp har kommet hjem fra. Haha. Litt av en dag kan du si. Har i alle fall rukket veldig mye! Jeg gir meg ikke helt enda. Nå skal jeg sette meg ned og gjøre en del forskjellige jobbting før jeg skal på date night med Per Fredrik i kveld ❤

5 kommentarer
    1. Kan du ha et eget blogginnlegg hvor du anbefaler steder å besøke i Sandefjord. Enten det er en skog du liker å være i, cafe, resturang eller noe helt annet. Har tenkt å dra til Sandefjord til jul.

    2. Det verste jeg vet som frisør er å ha kjæresten/søsken/mamma/hvem-som-helst hengende bak nakken min når jeg fikser håret til kunden, det er ubehagelig og ekkelt, gir oss en følelse av at du ikke stoler på kompetansen vår. La oss gjøre jobben vi har brukt fire år på, når du først har sagt “ikke ta for mye” så vet vi at vi ikke skal gjøre det. Nå vet jeg ikke hvor mye du “passet på” frisørens jobb, men det er seriøst skikkelig fælt å være den frisøren med gjesten i nakken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg