Bare 100 dager igjen til..!

Vet dere hvilken dag det er i dag? Det er dagen der det kun er 100 dager igjen til jul! Etter fjorårets julefeiring gleder jeg meg så mye til årets julefeiring. Jeg har så mange planer for ting jeg vil få til denne julen.

Per Fredrik og jeg har blant annet lyst til å dra ned til København for å dra på julemarked. Har hørt at det er ganske så magisk! I tillegg skal vi lage pakkekalender til hverandre. Så det blir jo veldig morsomt! 

Jeg har også lyst til å ha skikkelig juleverksted her med venninner hvor vi kan lage masse pepperkaker og andre småting. Det hadde vært koselig det! 

I år har jeg også lyst til å gå all out med pynten og pynte opp for jul i hvert hjørne. Skikkelig american style. Titter allerede masse rundt på Pinterest etter inspirasjon. Åååå. Dette kommer til å bli så gøy! 

Nei vet dere hva, jeg gleder meg skikkelig til jul jeg! En ting til som vi også kommer til å gjøre er å ta det årlige julebildet. Det innførte vi som tradisjon i fjor, og det skal gjøres hvert år. Tenk så gøy å se tilbake på når vi blir gamle, og har sett barna våre vokse opp på julebilder. Ååååw, blir helt varm i hjertet av å tenke på det! 

 

Hva gleder du deg mest til med julen? 🎅🏻🎄

 

14 kommentarer
    1. Neii!😂😂❤️ Ikke si det ennå!😆 Jeg klorer meg fortsatt fast i sommeren😂 Men jul er jo kos da😊 Men ikke enda❤️❤️
      (Ikke ta denne som en slem kommentar!! Det er ikke meningen! Jeg digger deg!❤️❤️❤️❤️)
      Stor klem!

    2. Eg gledar meg til god julemat. Men eg gledar meg ikkje til julestresset før jul. Eg håpar på ein lang og fin haust. Så får heller jula kome krypande i midten av november. September er etter mi meining altfor tidleg til å fokusere på jul. 🙂

    3. Jeg elsker jul og gleder meg skikkelig mye 😍 Jeg og mamma lager pakkekalender til hverandre å det er såå koselig, er allerede ferdig med hennes! Har også begynt smått med julegaver, og har begynt å handle inn julepynt til leiligheten min, gleder meg sånn til å pynte den til jul 😍🎄🎄

    4. Vond påminnelse for oss som ikke gleder oss til jul…
      Men forstår at du ikke kan ta hensyn til de som gruver seg til jul.

    5. Hei lurer på en ting.
      Hvordan fungerer størrelsene på Nelly.com når det gjelder sko. Jeg bruker 39 burde jeg kjøpe 39 da. Eller er de små eller store i størrelsen?? 😁😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg