5 Beauty hacks

♥ Fyll badekar med varmt vann + 4 ss babyolje. Ligg i minst 15 min. Dette mykgjør huden veldig! Dette kan du gjøre en gang i uka, eventuelt hver 14 dag. 

♥ Bruk body lotion med shimmer i på skuldrene og i utringningen for det lille ekstra når du skal pynte deg.

♥ Sitter ikke leppestiften like godt som den pleide å gjøre? Eller blir den litt smuldrete? Da kan det hende du trenger en leppeskrubb. Bland sammen brunt sukker, olivenolje og honning for å lage en fantastisk leppeskrubb.  

♥ Spray bobby pins med hårspray før du setter de i håret, for at de skal sitte enda bedre.

♥ Spray hårspray på en tannbørste for å gre vekk små hår som ikke legger seg ned. Perfekt om du har små babyhår.

 

9 kommentarer
    1. Wow! Disse tipsene skal jeg uten tvil prøve! Du er best💛💛 synes du at olivenolje smaker ekkelt eller er det bare meg? Hahahah❤️❤️☺️

    2. Tusen takk for alle tips, spesielt det siste👍🏻Jeg sliter alltid med å få enten Foundation, pudder eller Bronzer i babyhårene. Skal se om dette tipset funker. Men jeg bare lurte på en ting. Hvor mye kostet tredemøllen din, og hvor kjøpte du den?

    3. Jeg rakk ikke å sende på Snapchat i går
      Kan du være så snill å lage en video der du snakker svensk????<333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg