På 2 år som kjærester har vi…

I går hadde Per Fredrik og jeg 2 årsdag, og det feiret vi på Engø Gård. Det er en restaurant som vi var på rett før vi gikk offentlig ut med at vi var sammen. I går var vi der igjen, og det var så koselig og maten var jo en opplevelse i seg selv!

Vi feiret som sagt 2 års dagen vår, og det er ganske sykt å tenke på at vi har vært sammen så lenge allerede. På den ene siden så føles det ut som at disse to årene har gått fort. Men samtidig så har de vært fylt med så mange opplevelser at det egentlig føles ut som at vi alltid var sammen. Jeg klarer nesten ikke se for meg hvordan livet var før Per Fredrik, og det er helt surrealistisk å tenke på hvor mye vi har gjort sammen på denne tiden.

Vi har reist veldig mye rundt og besøkt blant annet; London, København, Roma, Gran Canaria (x2), Gøteborg, Son, Østerrike, Tyskland og Stavanger. På nesten alle stedene vi har besøkt har vi kjøpt med et shotteglass eller en suvenir som vi har på display i vinduskarmen i stua. Den vinduskarmen er rimelig full for å si det sånn, og det er så koselig å ha små minner fra alle stedene vi har reist til.

På disse to årene har vi også kjøpt et stort og flott hus som vi har gjort til hjemmet vårt. Det føltes litt rart å kjøpe et så stort hus i en alder av 23 år, og det tok lang tid før det gikk opp for meg at dette faktisk er huset vårt. Jeg vet jo at dette ikke er noe som de aller fleste i samme alder har, og derfor har det vært så surrealistisk å få til noe slikt. Huset har vi pusset opp veldig mye, og gjort til vårt eget som vi kan kalle et hjem.

For bare et år siden ble familien vår litt større da vi anskaffet oss lille Chloe. Jeg hadde lenge hatt lyst på en liten Papillon, og etter litt (mye) overtaling fikk også Per Fredrik lyst på en liten Papillon. Det tok ikke lange tiden før vi fikk lille Chloe og hun fikk fort en stor plass i hjertene våre.

Selv om det til tider kan være litt stress med hund, siden det nesten er som en liten baby, er det fortsatt så fantastisk å ha den lille bærta, og vi er så glade for at vi skaffet oss henne. Disse to årene har vært helt magiske, og jeg gleder meg til å se hvordan resten av livet vårt sammen blir! 

I går fikk vi i alle fall en helt fantastisk feiring med en 7 retters meny, 14 (!) glass vin… Haha! Så dere kan tro vi koste oss! Gourmet mat er virkelig noe vi har falt helt for, og med tanke på hvor spennende og godt det er, er det ikke rart! 

12 kommentarer

Siste innlegg