Føler meg helt teit

Nå er vi tilbake i Norge! Kulden slo rett mot oss med en gang vi kom av flyet. Det var rart å kjenne så frisk og deilig luft rett mot ansiktet! De siste dagene har jo vært rimelig varme og med veeeldig høy luftfuktighet så det har vært klamt. Hahaha!

Nå sitter vi på toget mot Drammen. Jeg skal hente Chloe på veien hjem, og det blir så koselig! Har savnet den lille babyen min så mye!

Gleder meg så mye til å komme hjem til Per Fredrik. Er helt rart hvor mye jeg har savnet han. Selv om jeg må innrømme at det er lettere å dra på reise og være fra hverandre, enn når han drar avgårde også savner jeg han hjemmefra.

 

På reise er det så mye distraksjoner at da savner jeg han mye, men ikke helt forferdelig mye. Haha. Føler meg så teit som savner han så mye. Men sånn er det vel når man elsker så høyt!

2 kommentarer
    1. Kjærligheten blir ofte dobbel så sterk når noen er ute å reiser. Samboeren min kan være vekke en måned, og kjærligheten er enorm når han kommer hjem igjen. Just sayin, det er bare bra å være fra hverandre litt 😂😂😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg