Tidenes bomtur

I dag ble det fullt opp med regn helt plutselig mens vi satt ute og spiste lunsj. Det gikk liksom fra å være null regn til full regnstorm på 1 minutt. Heldigvis varte det bare 20 ish minutter, så det passet oss perfekt!

Nå har jeg nettopp sminket meg og nå vi skal ut på den tapas restauranten vi var ute på den første dagen her. De hadde virkelig helt amazing tapas så dit skal vi tilbake!

Den restauranten vi var på tidligere i dag var ikke akkurat amazing for å si det sånn. Jeg sjekker vanligvis alltid TripAdvisor før jeg går inn på en restaurant, men vi skulle bare ha en kjapp lunsj så vi gadd ikke styre så mye med det.

 

Men det burde vi gjort for å si det sånn. Den maten er noe av det verste jeg har blitt servert, og det hjalp ikke akkurat at servitørene var dritsure. Så det var rimelig bomtur for å si det sånn!

Det som derimot ikke ble bomtur var butikken vi var innom etterpå. Det fant jeg en nydelig jumpsuit og et armbånd som ble kveldens antrekk!

 

Nå skal vi dra avgårde, så jeg får oppdatere dere mer senere! 💗

 

8 kommentarer

Siste innlegg