Tok med moren min til Magaluf

Nå er vi midt i partygata på Magaluf og har havnet på et gigantisk utested hvor det er både eksotiske dansere og bull riding, og det er stappfullt med briter, så her er det virkelig liv!

Nå skal vi kose oss videre med drinker også skal vi se hva Magaluf har å by på av uteliv. Jeg er spent for å si det sånn! For jeg har hørt mye bra! Og at det kan være litt vel vilt her.. Men vi har jo med moren vår så da blir det i alle fall mye liv med henne. For hun er skikkelig danseløve!

(Bildet er av søsteren min og meg forresten) ✌

Nå får jeg nesten runde av her. Oppdaterer dere mer fra Snapchat (stinablogg) 💗✌

11 kommentarer
    1. Pass godt på glassene deres, for der blir det puttet ting i glasset. Ambulanse personellet bryr seg heller ikke, hvis noen gar fått noe skummelt i seg..😲

    2. Hei,jeg elsker vloggen din og snappen din og YouTube kanalen din💕Jeg håper du fortsetter lenge med alle de tingene,for eg liker tipsene du gir og jeg liker egentlig ikke og lese så mye av blogger for jeg føler at det folk skrive ikke gir noe mening men jeg føler det ikke sånn på din blogg.
      Og en melding til deg Elise,ho skreiv jo at bilde var at hun og søsteren😂
      Ha en fin dag videre Hade👋🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg