Klar for stranda!

Nå skal vi ned en tur på stranda og sole oss litt. Endelig har solbrentheten gått over, så nå skal vi grille oss mer. Vi drar jo hjem på fredag, så da gjelder det å bli brun mens vi kan!

Det er så deilig strand og vann her. Vannet er jo helt krystallklart så det er ekstra gøy å bade. I går fikk jeg helt panikk når vi var ute i vannet. For plutselig havnet midt i en fiskestim med masse svære fisker. Da fikk jeg fart på meg for å si det sånn. Jeg er jo livredd for fisker!

Nå er vi innom en restaurant og skal spise litt pizza før vi drar ned. Fikk nettopp maten, så da får jeg oppdatere dere mer senere! ✌

14 kommentarer
    1. Hallo, unnskyld meg, ser du ikke fargeforskjellen på ansiktet ditt og kroppen din siden du ikke gjør noe med det??? Eller hva skjer??? Det er jo driflaut

    2. Kan du hvise kor du e sånn på hotele og by siden i sommer va Æ også i Mallorca i palmanova så Æ vil se kor du e

    3. Håper du koser deg masse på tur!
      Reagerer litt på at du legger ut så mye bikinibilder. Ikke fordi jeg finner det støtende, i det hele tatt, men er du ikke redd for at bildene skal bli misbrukt og manipulert? Det skjer ofte, spesielt med bloggere/sosiale medier-profiler, og jeg syntes det er skikkelig skummelt altså.. Skal så lite til for noen som har litt photoshop-kunnskaper:(
      Se her for eksempel: http://sophieelise.blogg.no/1433191791_missbrukt_i_reklame_f.html
      Her er ikke bildet redigert en gang, men det er fryktelig lett å redigere noen i en bikini til å plutselig ikke ha klær på overhodet… Bare en liten tanke:/

    4. Fine bilder Er ikke den bikinitrusa ubehagelig, ettersom den går litt for mye opp i rompa…. Jeg hater selv slike truser!

    5. Hva er så falig og ta bilde av seg i bikini?
      Å Stina har jo sagt mange ganger at, hun ikke har tatt silikon.
      Håper du koser deg Stina <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg