Privat fotograf

På vei tilbake fra restauranten gikk vi langs hele stranden, og det var så nydelig utsikt! Søsteren min er den perfekte fotografen å ha med seg, så da fikk vi knipset masse fine bilder!

Jeg har egentlig ikke hørt noe veldig mye om Mallorca fra før av. Men herregud så fin strand det er her! Vi bor forresten i Palmanova. Så det var en del som spurte om det ✌

Nå sitter vi på en fortausrestaurant og har nettopp spist masse nachos og drukket strawberry daquiry. Det var skikkelig digg! Nå skal vi bare kose oss videre! Håper dere koser dere hjemme i Norge! 💗

11 kommentarer
    1. Var i Palmanova i fjor, og det er så fint der. Og i tillegg er det massevis av shoppingmuligheter der. Stranden er utrolig fin, og det er veldig fine hoteller der.

    2. Mallorca er jo såå fint! Anbefaler virkelig å reise til Alcudia, stranden og havet der er amazing! Og så anbefaler jeg en middag/kveldstur til gamlebyen – skikkelig koselig! Kos dere masse videre 🙂 🙂

    3. Åh! Så fint 🙂 når jeg ser bildene dine her, så gleder jeg meg enda mer til vi skal reise til Spania! Vi reiser nå på lørdag! Kos dere masse:)

    4. Så koselig det ser ut 🙂 Misunner virkelig de som drar til varmere strøk, men nå når tornadoen irma herjer er jeg glad jeg er i Norge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg