Alt var annerledes!

Nå sitter vi på Gardermoen og er klare for reise! Jeg har kun reist fra Torp de siste månedene, så jeg skjønte ingenting når vi kom inn på flyplassen.

Alt var jo annerledes enn før, så vi har surret rundt i hundre år for å finne frem til O’Learys. Vi fant heldigvis frem til slutt og nå har vi nettopp satt oss ned og bestilt masse digg mat. Jeg kjører helt feriestil med rødvin og BBQ burger. Det blir fantastisk!

Dere får ønske oss lykke til etterpå, for jeg tviler på at vi klarer å finne frem til flyet med det første. Haha!

3 kommentarer
    1. Stina du er best, du har sikkert hørt det flere ganger men sier det likevel. Du er min storesøster og har hørt alle og sett videoen dine.
      Jeg er syk og er forkjøla har i tillegg fått i meg virus og er dritt beskymra for mamma er gravid og det er farlig for henne.Jeg har vært i sengen i ca 2 uker nå og har ikke gått ut av rommet neste for at ikke jeg skal smitte mamma. Det hadde vært en så stor ære å se mamma kom inn i rommet mitt å si du har fått en pakka fra Stina blogg.Hadde aldri ønsket noe annet , bare den pakken fra deg 😍Jeg skal håpe til du avgjør vinneren

    2. Hei Stina! Lurte bare på om du kunne lage en “bloopers” video. Så en gammel bloopers video fra kanalen din nå, den var sykt morsom!! Pliiis lag en til! Elsker bloggen din!!💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg