Kløft på bilder = Hore??

Noe jeg syns er helt latterlig er hvor mye folk henger seg opp i det at jeg viser kløft på bilder. Folk slenger med leppa om det både her på bloggen og på Jodel via anonyme kommentarer, og jeg har blitt kalt alt fra fjortis, dårlig forbilde til hore. Seriøst liksom. Hore og dårlig forbilde fordi jeg viser litt kløft? 

Jeg kjenner jeg blir så oppgitt. Har vi virkelig ikke kommet lengre i 2017?? Disse holdningene hører hjemme i det forrige århundre. Jeg er så drittlei av at vi jenter får stygge kommentarer så fort vi viser noe som er så naturlig som kropp. Legger jeg ut et bilde i bikini for eksempel så hagler det inn med stygge kommentarer.

Personlig syns jeg vi jenter må embrace kroppene våre mye mer! Om du har små eller store pupper, vis de mer frem! For husk; det kommer en dag du blir gammel og ser tilbake på kroppen du har nå, og skulle ønske at du hadde rocket kjolene som viste frem puppene dine! 

Så til alle dere som ikke liker at jeg viser kløft på bilder. Too fucking bad. Jeg kommer ikke til å slutte bare fordi dere slenger dritt anonymt til meg på nettet. Jeg er fornøyd med kroppen min som den er, og den kommer jeg til å vise frem i hytt og pine så mye jeg vil. For man er faktisk ung kun en gang. 

 

 

36 kommentarer
    1. Du rocker stina❤️! Jeg bare elsker hvor tøff og sterk du er, og Ossen du viser fram at du er glad i kroppen din!❤️
      Hvis folk føler at de ikke er bra nok, så hjelper du ALLTID ALLE❤️ STÅ PÅ STINA❤️❤️❤️❤️

    2. Jeg syntes det er fint jeg. Ikke slutt med det bby. Du er fin som du liker og være fuck alle haters. De har sikkert ikke kløft sjal så derfor skriver de det

    3. Jeg syntes du er fin og jeg liker det sikkert som andre gutter også syntes. Ikke la hatersa ta deg. Jeg liker det så ikke stopp.

    4. Jeg kunne vist kløft. No problemo. Du er tlff Stina!!!! Ikke gi opp. Du er motiverende for selvtillit ass!! Jeg bør faktisk vise kroppen min mer, men en ting. Når jeg hr dødd skal jeg vere ung for evig.:-)

    5. Jeg syntes det er fint! Det er mange som dekker seg til fordi dem ikke vil vise det fram, men jenter er jenter og vi er som vi er❤️❤️💕

    6. Du kan vise din kløft, men hvorfor i så mange innlegg og så mange bilder:)? Ok, vi forstår du liker deg selv og kroppen din, det er jo lett å se i og med at du tar bilder som viser at du digger deg selv.
      Men hva skal de fleste leserne dine som er ca. 11-15 år gamle (de fleste antar jeg) med kløften din? Hva vil du de skal tenke/føle når de ser bilder av dine bryst? Hva er tanken bak ? hadde vært interresant å lese. Disse bilder kan bli sett på noe seksualisert, hadde du tenkt på det? Vil du virkelig at noen menn du ikke aner hvem er, blir ******** ? du skjønner sikker hva jeg sikter til/ hva jeg mener…

    7. Synes du er så tøff Stina! Du har helt rett, vi jenter burde ikke være så jævlig redde for å vise litt kløft lissom. Det er helt naturlig❤️❤️

    8. Du er fjortis å dårlig forbilde ikke pga kløften din. Men pga holdningene dine til forskjellig. Du lever i den egen rosa perfekte verden.

    9. Don’t worry what others think of you. You are a natural beauty and I believe that people that say bad things are jealous because they don’t have what you have.

    10. Litt kløft ville jeg ikke kalt det, de er løfta så mye opp og frem at det kan se ut som de er på vei ut. Men det er det du som bestemmer! Helt enig med deg der 😊 Dette er en rosa blogg og du er glad i din kropp. Liker ikke folk det så er det deres problem siden de leser og ser

    11. Det er greit at du har selvtillit, men du virker som en selvdigger. Synes du skal roe deg ned litt med den kroppen din

    12. Jeg synes det er greit at du viser kløft på bilder, men det å kneppe opp blusen slik at du viser halve bh-en er litt mye. Det er ingen normale folk som går kledd slik, for guds skyld knepp igjen blusen.

    13. Elsker deg,og det du gjør med bloggen din.Det er sant det du sier,man er bare ung en gang.Stå på du er et supert forbilde for alle😍🔥

    14. helt enig! hvis jeg går med en singlet på skolen kommer det alltid et par stykker som kommenterer at jeg skal dra den opp, hva da? skal jeg gå med trøya opp under halsen eller? jeg blir så sur. det er liksom greit når kim k og alle kjendisene gjør det men når en blogger eller vanelig (ikke skjent) person gjør det så er det greit og bare slenge dritt ut om det?? STÅ PÅ

    15. Du viser ikke “litt kløft” du Stina. Du presser jo faktisk puppene dine opp så mye du kan, jeg synes faktisk det er litt ekkelt at du skal drive å vise fram brystene dine til unge jenter ned i 10-års alderen. For guds skyld ro ned litt med den kroppen din. SELVDIGGER …

    16. Don’t blame you, I’ve got a decent pair of knockers I’d say I’m a 32E naturally and I’m only 5ft 2 so my chest is quite large… I do show a bit of cleavage, why not?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg