Hva ville du valgt??

Funnet ut året du dør, eller måten du dør?
– Uæh. Ingen av delene! Jeg ser for meg at begge delene ville vært veldig destruktive ovenfor hvordan man lever livet sitt. Men hvis jeg måtte velge ville jeg nok valgt å vite hvordan jeg dør. 

 

Ha din egen private øy, eller dit eget private fly?
– Private fly. Gud som jeg ville reist rundt overalt! Jeg elsker jo å reise, men noen ganger syns jeg det kan bli litt slitsomt med så mye mennesker og lang vei inn til flyplassen på Gardermoen. Det ville virkelig vært løst med et eget privatfly! Hehe! 

Fortsette videre med livet, eller starter på nytt?
– Fortsette videre med livet! Jeg elsker hvordan livet mitt er, og jeg gleder meg bare til fortsettelsen! Kan jo bare tenke meg hvor jeg er om 10 år. Jeg er jo 24 år nå har mann, hund, hus og en stor blogg. Så det er ingen grunn til å starte livet på nytt! 

 

Kunne lese tankene til andre, eller se inn i fremtiden?
– Lese tankene til andre. Jeg er så dårlig på å tolke folk, så det tror jeg kunne hjulpet meg. Selv om det hadde nok blitt litt vel much. Da ville jeg i så fall hatt muligheten til å skru det av og på, så jeg ikke var nødt til å konstant høre hva andre tenkte. 

 

Ville du spist en god middag, eller sett en god film?
– Jeg er litt sånn at jeg heller velger å dra ut på restaurant og spise, sånn at man kan ha en samtale med den man er med, versus å dra på kino. Det er jo så mye mer spennende med skikkelig god mat og en god samtale, enn en film. 

Ville du blitt blind eller døv?
– Begge delene er veldig kjipe! Men jeg ville nok valgt døv. Det må føles så skummelt å være blind, for da vet du aldri hva som skjer eller hvordan ting faktisk ser ut. Å være døv er mye mer trygt føler jeg, selv om det ville vært fryktelig trist å aldri høre Per Fredrik snakke og synge igjen da. 

 

Ville du alltid vært 20 minutter for tidlig, eller 10 minutter for sen?
– Vel. Før var jeg alltid 20 minutter for tidlig. En venninne av meg (Andrea) og jeg var alltid notorius kjent for at vi var sykt tidlig ute til alt. Hvis et presse event begynte 11:00, ja da var vi utenfor når klokka var 10:40. Det verste er at på presse eventer pleier de fleste å være for sene og rusle inn døren når klokken er 11:30 liksom. Så etter veldig mange kleine ganger hvor jeg alltid har vært veldig tidlig ute har jeg heller lagt for vane at det er ok å komme sånn cirka presis. Aka 5 minutter for sen. Så jeg ville nok valgt den siste for å være ærlig! 

 

Være usynlig for en dag, eller kunne fly en dag?
– Hmmm.. Vært usynlig. Da kunne jeg spionert på så mange mennesker. Mohahaha! 

Ha et automatisk selvdrevet hus eller en selvkjørende bil?
– Automatisk selvdrevet hus uten tvil! Tenk så digg hvis huset bare kunne ryddet opp for meg, støvsug hele tiden, og gjort alt mulig? Det hadde vært gøy det! En selvkjørende bil hadde jeg følt at hadde vært litt for likt som å tatt toget, så det hadde jeg ikke giddet. Hehe! 

 

Kunne snakke med dyr, eller kunne snakke alle språk?
– Snakke med alle dyr, uten tvil! Herregud, tenk så gøy det hadde vært å snakket med Chloe! For ikke å snakke med alle andre dyr og faktisk høre hvordan de har det, hvordan de tenker, og hva de vil ha for å få det bedre. Wow, det hadde vært så spennende og gøy!

 

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Liker veldig godt det første spørsmålet i dette innlegget. Og helt ærlig ville jeg nok ikke egentlig visst noen av delene jeg heller, men jeg tenker samtidig litt av HVIS man velger å vite hvordan så kan man på en måte kanskje være med å lure den såkalte skjebnen. Ihvertfall hvis det er noe så spesifikt som at svaret er at man skal dø mens man er inni et fly.
      For HVIS man skulle være så “heldig” at det er det som står skrevet nærmest inn i stein, så tenker jeg at da kan man på en måte bestemme hvor gammel man skal bli selv ved å bare nekte å fly til man til slutt enten har blitt så lei av livet at man ikke bryr seg likevel. Eventuelt at man blir dement, og glemmer det hele, sånn at man ikke er redd når man på en eller annen måte er blitt plassert på et fly av en eller annen grunn likevel.
      Men… På en annen side, man kan jo fort være så uheldig å få vite at man skal bli drept av en bil også. Og at det er alt man får vite, og ikke noe mer spesifikt enn det. I dette tilfellet tror jeg at jeg plutselig aldri hadde turt å bevege meg i nærheten av biler i hele tatt lengre, verken I dem eller på noen som helst måter i nærheten av… Så… Uansett hva man ville valgt tenker jeg det ville vært et veldig risikabelt valg å ta det med “når” eller “hvordan”.
      Og ja, jeg har tenkt litt på dette ultimatumet tidligere en gang! xD

    2. Hei Stina, jeg er litt forvirra. Du har jo tatt restylane i leppene? Men hvorfor tegner du utenfor leppene dine da? Mener å ha lest et innlegg hvor du sa at du ikke gjorde det lengre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg