5 Favoritt sminke-produkter

reklame

Det er jo ikke akkurat til å stikke under en stol at jeg er opptatt av sminke. Jeg syns det er så gøy å lære nye ting om sminke, og det er så spennende å se hvordan man kan fremheve sine beste trekk ved hjelp av sminke.

Jeg har brukt sminke halve livet mitt, så dere kan jo bare tenke dere hvor mye forskjellige sminke jeg har testet ut! Jeg finner ofte nye favoritter, og nå skal jeg dele 5 av mine favoritt sminkeprodukter atm med dere!

Isadora twist-up

Denne leppestiften er min favoritt nå for tiden. Den er både matt, samtidig som den er smooth og den ser litt shiny ut. Jeg har den i fargen “naked” som er en perfekt nude, men som også gir en del farge til leppene, så jeg ikke ser helt utvasket ut. Absolutt en favoritt til å ha på leppene! Du finner den HER

Estee Lauder double wear  

Denne foundationen har jeg snakket om på bloggen sikkert 100 ganger, og det er ikke uten grunn! Den er helt fantastisk! Jeg gikk fra en ganske billig foundation til denne, og jeg fikk sjokk. For det første så fikk jeg mye mindre kviser, da denne ikke har så mye alkohol i seg som billige foundations.

I tillegg så sitter denne foundation som et skudd. Den dekker virkelig alt som du enn måtte trenge å dekke, og den sitter som et lag på huden og den sitter virkelig fast. Du kan bokstavelig talt splashe vann i ansiktet og den sitter som støpt. Så denne er perfekt for lange dager der du trenger en bra foundation som både sitter og dekker. Du finner den HER. (100,- rabatt nå!)

Anastasia dip brow

Denne har jeg brukt på brynene mine i et par år nå, og jeg kunne ikke vært med fornøyd! Jeg har testet andre dip brow pomader fra andre merker, men ingen kommer i nærheten av denne. Før jeg brukte denne brukte jeg blyant, og det tror jeg faktisk aldri at jeg kommer til å gå tilbake til. Denne er så lett å gjøre brynene markerte og slik jeg vil ha de. Du finner produktet HER. 

NYX concealer

Denne concealeren er et must om man har kviser eller røde flekker i ansiktet. Siden den er grønn utjevner den røde flekker i ansiktet, og dermed skjuler den kviser mye bedre enn hva en vanlig concealer gjør. Konsistensen på den er også litt tykk, så den sklir ikke bort når du påfører foundation. Concealeren finner du HER
 

NYX the curve

Denne eyelineren kjøpte jeg for en måneds tid siden, og den har allerede rukket å bli en storfavoritt! Håndtaket gjør det så lett å legge den perfekte winged eyelineren. Er du nybegynner eller bare ikke superflink enda på å legge eyeliner er denne perfekt for deg! Selv har jeg lagt eyeliner i sikkert 10 år, men jeg velger lett denne eyelineren fremfor “vanlig” eyelinerene. Eyelineren finner du HER

 

Det var 5 av mine sminkefavoritter. Fortell meg gjerne om du har noen sminkeprodukter du vil anbefale i kommentarfeltet. Jeg elsker å få nye tips fra dere! 

 

9 kommentarer
    1. I forrige ukens spørsmål skrev du at du brukte en del penger på sminke i måneden kan du vise litt mer av sminke innkjøpene dine på bloggen? Hva du anbefaler og osv. Hadde vært veldig gøy å se:-)

    2. Kan jeg bare få kommentere på hvor utrolig bra innlegg du har lagd i det siste og ikke minst hvor ofte du har oppdatert bloggen?!❤️
      Veldig veldig bra💓💓💓

    3. Hei. Utrolig fin blogg du har, leser den hverdag så har blitt en fast leser 😀 Den foundation du bruker er den veldig lyse i fargen eller osen er fargene ? Jeg bruker vanligvis fair i pudder fra bare minerales. Hvilken ville du anbefalt da i den foundation du bruker ?

    4. Er ikke lenge siden du sa at du får alt av sminke osv sponset, og at du ikke husker sist du brukte penger på slikt, mens nå sier du brått at du bruker 3-4000kr på sminke i måneden? lol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg