Født til å være blogger

Helt siden jeg var liten har jeg alltid elsket å ta bilder av alt mulig. Jeg hadde alltid med meg kompaktkameraet mitt rundt, og tok masse selfies med venner og bilder av steder jeg dro. Skulle jeg rydde rommet måtte jeg alltid ta før og etter bilder, og da jeg var i dyreparken var jeg nesten mer opptatt av å ta bilder av alt mulig rart enn å faktisk se det, og dette var i en alder av rundt 8-9 år.

Til og med da jeg dro på leirskole da jeg var rundt 11 år gammel måtte jeg dokumentere alt. Da knipset jeg selvfølgelig bilde av hvordan senga mi i hytta så ut, hvem jeg var på hytte med, hvordan det så ut rundt på hele plassen, og ja; hvis vi skulle noe som helst, kan du banne på at jeg hadde med meg kameraet mitt. Jeg tok ikke bilder for å dele de noe sted, jeg har bare alltid elsket å bevare minner. Jeg har virkelig tusenvis av bilder på gamle harddisker og i fotoalbum, og det er så koselig å se tilbake på! 

Da jeg var veldig ung kjøpte faren min et filmkamera som han virkelig hadde med overalt når vi var på turer. Han var virkelig rene vloggeren, og det er ingen tvil om at det var med på å utvikle min interesse for akkurat vlogging og filming generelt. Venninene mine og jeg lånte filmkameraet ofte til å filme alt fra dansevideoer og til morsomme sketsjer. 

Det er jo litt morsomt å tenke tilbake på alt dette nå, og hvor opptatt jeg var av å hele tiden filme og ta bilder av alt mulig. Det er jo virkelig ikke rart jeg endte opp som blogger. Det er jo det som er perfekt for meg. Hehe! Tror ingen, inkludert meg selv, trodde at jeg noensinne kom til å kunne lage en jobb ut av det å dokumentere livet mitt, men joda, mange år etterpå sitter jeg her og lever av det. Rart hvordan verden fungerer! 

 

3 kommentarer
    1. Om du noen gang kommer til å slutte med blogging/youtube, har du egentlig en annen utdanning? Hvis du føler dette er privat trenger du ikke å savare.. Hilsen en stor fan💗😗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg