Uken som gikk #28 – Nedtur, Mål, Hvitvasking +++

// inneholder reklame

Ukens nedtur
– Den siste tiden har jeg vært i ganske dårlig form, og denne uken ble jeg mye verre. Jeg endte opp hos legen og tok masse blodprøver, så de kan prøve å finne ut hva som er galt med meg. Det har blitt en del smertestillende denne uken for å si det sånn. Skal tilbake på onsdag, og da håper jeg virkelig at legene har funnet ut hva som er galt. 

 

Ukens høydepunkt
– Date night på fredag med Per Fredrik var uten tvil ukens høydepunkt. Det var så koselig å bare være oss ute på date! Slike kvelden er amazing!

Ukens opptur
– På tirsdag dro Rebecca og jeg til Tønsberg og hun fikk virkelig vist meg rundt i byen. Jeg har nesten aldri vært rundt i selve sentrum, så det var så gøy å få en skikkelig omvisning. Tønsberg er jo bare en liten kjøretur unna Sandefjord, så jeg drar jo dit egentlig ganske ofte. Men nå skal jeg virkelig begynne å dra dit oftere og bli bedre kjent med byen.

Ukens tanke
– At man kan gjøre hva enn man vil, så lenge man bare bestemmer seg for det. Dette har gjeldt meg de siste 50 dagene, da jeg bestemte meg for å blogge 3x hver eneste dag. Jeg skrev et langt innlegg om det som du kan lese HER. Jeg er så pumped up på høsten og alt den kommer til bringe med seg, og jeg gleder meg til å sette nye mål og nå de!

Ukens favoritt antrekk
– Kombinasjonen med dette skjørtet og denne toppen sammen med beltet, er bare så sommer, søtt og litt classy! Jeg elsker denne kombinasjonen, og jeg har lyst til å bruke den så mye som mulig fremover, for plutselig kommer vinteren! 

ToppGina Tricot

Skjørt Cubus

 

Ukens serie
– I går begynte Per Fredrik og jeg å se på en helt ny serie på Netflix som heter “Ozark”. Den handler om en familiefar som hvitvasker penger for et meksikansk kartell. Serien er så langt utrolig spennende og absolutt en anbefaling! Spesielt om du likte “Breaking bad”. 

 

 

Hvordan var din uke?

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

 

9 kommentarer
    1. Hei! Elsker bloggen din♡ Bare lurer på om du kanskje kan ha et meetup i tønsberg en gang♡ Hver gang du legger ut på my story at du er i tønsberg prøver jeg alltid å finne deg fordi jeg bor i tønsberg men finner deg aldri..

    2. Når du løper intervaller på tredemølla hvilken hastigheter bruker du når du løper intenst og når du hviler✌️💕

    3. Høres ut som en fin uke:) Kunne du kanskje ha hat en `vlogguke`eller noe i den duren igjen? Eller så kunne du har gjort en challenge med pelle k igjen?

    4. Hei Stina! Jeg synes du virker supersøt og jeg liker bloggen din, men jeg kunne ønske du sluttet å si “mongo” i videoene dine. Det er utrolig offensive ovenfor mennesker med Downs syndrom og det vitner om uvitenhet rundt temaet, jeg har all min tvil på at du mener noe vondt med dette, men jeg vil bare si i fra. Det provoserer i hvertfall meg veldig, og når du i tillegg skriver i et innlegg at du synes det er så forferdelig at noen er slemme eller fæle mot mennesker med en eller annen form for funksjonshemning synes jeg det blir litt rart.Håper du har det bra! Fortsett med det du driver med for du er veldig flink på det💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg