Plutselig date night!

Nå ble det plutselig date-night med Per Fredrik her! Vi hadde egentlig planer om å spise ute sammen i morgen, men siden formen min plutselig ble bedre tok vi det heller i dag. Vet jo aldri med den formen min, så satser ikke helt på at jeg er frisk i morgen. Haha!

I tillegg ble Per Fredrik ferdig med møte tidlig, så da passer det perfekt!

Nå skal vi i alle fall ut og spise i Sandefjord sentrum. Er så sulten nå så det blir skikkelig digg! Og ekstra kos når vi begge kan kose oss ute sammen!

Slik ble kveldens antrekk. Litt pyntet og litt rocka. Helt meg. Hehe!

Håper dere får en fin fredagskveld! Nå er taxien utenfor så jeg må løpe!

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

 

5 kommentarer
    1. Hei jeg lurte på om du og Per Fredrik kunne ha laget en video
      Der dere bytter jobb for en dag at dere bare skriver en lapp med ting som må gjøres så får dere spørre om hjelp 2 ganger? Hadde vært utrolig gøy å se på i og med at dere har så forskjellige jobber<3

    2. Hei stina. Håper du og Per Fredrik koser dere i kveld. Men jeg har et problem. Noe som sikkert noen fler en meg sliter med. Jeg har begynt å bruke veske. Og alle større ungdummer ser på meg med et dømmende blikk. Men jeg vil også ha et sted å ha tingene mine i. Og da passer jo en veske perfekt til dette. Hva butrde jeg gjøre
      Jente 12

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg