Skjønner ikke hvordan det kan skje!

// inneholder reklame

Okey, den rareste tingen skjedde i dag tidlig. Jeg satt og sminket meg og tenkte jeg kanskje skulle spørre Rebecca om hun ville være med til Tønsberg en tur.

Men siden hun falt skikkelig ille på sykkel for litt over en uke siden, og går på krykker, tenkte jeg at hun ikke var i form til det, så jeg sendte henne ikke noe melding. Typ 15 minutter etter at jeg hadde tenkt det tikker til inn mld på tlf min fra Rebecca “Lyst til å dra til Tønsberg i dag?”. Altsåååå. Hva er oddsen for det??

Det sykeste er at dette er ikke den første gangen det har skjedd. Dette har skjedd en god del ganger, og jeg aner virkelig ikke hvorfor. Skulle trodd at hjernen min sendte over tanker til henne eller noe.

Et eller annet rart er det, for hver gang jeg tenker på å sende henne mld for å finne på noe, så rekker jeg ikke å sende mld før hun har sendt meg. Det er så rart og morsomt! 

Så da ble det en tur til Tønsberg på oss. Skal fortelle dere mer om den etterpå, og vise dere litt bilder. Tenkte først å bare vise dere bilder av dagens antrekk. Jeg har fått helt dilla på denne buksa og den blusen her. Buksa har jeg til og med kjøpt inn 2 stk av, sånn at jeg alltid har en som er ren jeg kan bruke, og i tilfelle den ene blir ødelagt.

Den er rett og slett den mest behagelige jeansen jeg noensinne har hatt. Den har så mye stretch i seg, samtidig som den sitter skikkelig fint at det er helt ufattelig! I tillegg er den laget i den stilen at det er klippet av på bena nederst, så da passet det perfekt at jeg som er litt lav, og aldri passer vanlige bukser, klippet den av enda mer på bena! Buksen er forresten fra Bik Bok og du finner den HER.

Blusen har jeg også fått helt dilla på! Den er den perfekte kombinasjonen av pyntet og komfortabel, samtidig som den kan brukes til hverdag og til fest. En skikkelig all-round topp om du spør meg!

Også elsker jeg volangene på ermene. De er så fine! Det er jo veldig inn i motebildet nå, og det passer meg midt i blinken! Blusen er fra Gina Tricot og du finner den HER, du finner den også i blå HER, og i svart med blomster HER.

Bluse Gina Tricot 

BukseBik Bok

Sko – Converse

TreningsklokkeFitbit

VeskeNelly

6 kommentarer
    1. Hei jeg elsker dine videoer jeg ser på deg hele tiden du er den beste yt i hele verden
      elsker deg 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg