Ukens spørsmål #171 – Hotel Cæsar, Underbitt, Kviser, Sminke +++

// inneholder reklame

Hvilken episode i hotel Cæsar var du med i?
– Klarte å google meg frem til det siden det var en leser som hadde skrevet det i en kommentar her på bloggen. Det var sesong 26 og episode 171. Er tidenes minste rolle da. Haha. Jeg ble bare hyret inn som statist som kunne være bærte som “Jens August” skulle prøve å hooke “Goggen” opp med. Om dere søker opp episoden, kan dere forvente å se et meg som 16 åring og et skikkelig fjortis tryne. Hahaha!

Jumpsuit – Bik Bok

 

Hvilket kamera er det du bruker til å ta bilder som du legger ut på bloggen din?
– Jeg bruker to forskjellige kameraer. Det ene er et speilreflekskamera som heter Canon eos 80D, og til det bruker jeg linsen “sigma 17-50mm F2,8”. Det er ganske stort og tungt så det bruker jeg mest hjemme når jeg tar bilder her. Hver gang jeg tar bilder der jeg har en fjernkontroll i hånda har jeg brukt dette kameraet. Det andre kameraet jeg bruker er mitt nye Canon G7X Mark2. Dette er et lite og veldig bra kamera som jeg pleier å ha med rundt. Det bruker jeg til vlogging, bilder på farta og selfies hjemme. 

Topp – Nelly

Skjørt – Gina Tricot

Choker – Gina Tricot 

 

Hvilken foundation bruker du?
– Jeg bruker den samme som jeg har gjort ganske lenge nå. Den er så sinnsykt bra, og jeg kan virkelig anbefale den! Etter at jeg begynte med den har jeg fått ekstremt mye mindre kviser, siden den ikke inneholder ingredienser som tørker ut huden og andre ting som kan gi kviser.

I tillegg dekker den helt sinnsykt bra, den sitter støpt (må seriøst bruke en oljebasert sminkefjerner for å fjerne den), også er den generelt bare veldig bra. Den er fra Estee Lauder og du finner den HER. Nå er den også på salg, så den er 100,- kr billigere enn den vanligvis er. 

Når på døgnet er du og Per Fredrik mest sammen?
– Vi er sammen en del i løpet av dagen, siden vi ofte spiser lunsj sammen, og han kommer inn og sier hei mens jeg jobber. Men det er uten tvil på kvelden vi sees mest, siden da er vi ferdige med å jobbe begge to, og har tid sammen. 

 

Er gulvet deres fra IKEA? Hva heter det?
– Jepp, det er det! Elsker hvor fint det er, vi har hatt det i over et år, og gud så sinnsykt bra det holder seg! Det heter “Tundra” og er laminatgulv. 

Har du vurdert å bruke Chloe til utstilling?
– Nei, det har jeg ikke. Vi har hverken tid eller interesse av det, så da vi skulle kjøpe hund var ikke det noe som vi så etter. I tillegg har Chloe veldig underbitt, så hun kunne ikke blitt kvalifisert til slike ting. Agility derimot er noe jeg gjerne kunne tenkt å gjøre mer med henne! Dere så kanskje videoen jeg la ut på Snapchat tidligere i dag? (stinablogg). Jeg tok henne med til en hinderbane som har litt forskjellige agility ting og hun nailer det skikkelig! Men tror ikke konkurranse er heeelt noe for oss altså. Da skal man satse litt mer enn vi gjør!

Kan du legge ut flere videoer på YouTube?
– Ja, det skal jeg gjøre! Beklager at jeg har vært litt fraværende på YouTube den siste tiden, men jeg har virkelig gitt alt her på bloggen, for å oppdatere dere masse her, og da rekker jeg ikke alt dessverre. Men jeg skal prøve alt jeg kan å kombinere de bedre fremover! 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

16 kommentarer
    1. Hei Stina💕 Først vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din! Jeg lurte på om du kunne lage fler youtube-videoer for “nybegynnere”? Er veldig glad i sminke, men er ganske ny med dette. Stå på Stina!

    2. Haha, jeg ser faktisk på Hotel Cæsar, er på sesong 31 nå. 🙄 Så husker den episoden der. Det er når Goggen og Jens August ser på scooter/moped til Goggen, er det ikke? 😄 Søt du var!

    3. Jeg er i Mallorca nå, og jeg så et skilt med ulike navn på. Jeg hadde tenkt å bare se litt på de, og da så jeg en hvor det sto: My name is Chloe, but you can call me gorgeous. Tenkte på lille Chloe med en gang.
      Ukens spørsmål:
      Liker du best drugstore eller dyr sminke?

    4. stine: Tnåw, så koselig å høre 🙂 har allerede laget en sminke for nybegynnere. Bare søk “Stina blogg sminke for nybegynnere” på YouTube, så finner du den 🙂

    5. Du skriver at du bruker en oljebasert sminkefjerner, hvilken da? 🙂 bruker akkurat samme fundationen selv, men føler jeg sliter med å få bort all sminken – selv etter ansiktsrens..

    6. Følger du eller Per Fredrik med på Game of Thrones? Det er en serie som absolutt kan anbefales, selv for de som ikke liker fantasy-sjangeren best.

    7. Kan du lage en sånn bli-ny video eller blogginnlegg?? Har lyst til å vere litt mere ordentlig jente men vet ikke helt hvordan… hilsen en stor fan!!😄😘😘

    8. Har stilt et spørsmål nå de tre siste gangene men du har ikke tatt med spørsmålet mitt 😞 Derfor prøver jeg igjen for fjerde gangen, hvor har du bestilt bildene du har på kontoer ditt og hvilken størrelse er det på de?
      De er så utrolig fine ❤️

    9. LOL! Jeg satt å så hele episode 171 og ventet og ventet….skjønte ikke hvorfor du ikke kom…Så innså jeg at jeg tok feil sesong -.-
      Men nå fikk jeg endelig sett den rette sesongen! 😀 Så søt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg