Denne eyelineren er helt amazing!

// inneholder reklame

Den siste tiden har jeg fått helt dilla på å lage winged eyeliner. Det rammer inn øynene på en helt utrolig fin måte, og får de virkelig til å se så mye finere ut! Jeg elsker jo å forme ansiktet med forskjellige sminkeprodukter, og en god eyeliner er uten tvil viktig for å klare å forme den vingede eyelineren så det blir helt riktig. 

Tidligere har jeg bare brukt en helt basic eyeliner, og etter noen forsøk har jeg fått til ganske fin winged eyeliner. Men ofte tar det en god stund før det blir riktig, og ofte gir jeg nesten opp! Det verste er vel at utover dagen blir den gnidd helt vekk og jeg ender opp med en svart flekk ved siden av øyet, istedenfor å ha en svart fin winged eyeliner.

For noen dager siden var eyelineren min tom, og jeg kjøpte en helt ny fra et helt annet merke. Kjøpte den helt random da jeg skulle kjøpe bursdagsgave til Rebecca, og tenkte bare at eyelineren så bra ut, siden den hadde en helt spesiell form.

Jeg må bare si det; OMG! Denne eyelineren var virkelig noe helt annet enn noe som helst jeg har testet ut før. Siden den har så spesiell form er den mye lettere å holde og det gjør påføringen superlett. Eyelineren sitter også veldig bra utover dagen, og den blir ikke smør ut, slik som andre jeg har testet før. 

Den har også helt perfekt mengde med hvor mye produkt man får av gangen, så det er superlett å få perfekt winged eyeliner på første forsøk. Den er også fra NYX så den er veldig billig, og nå er den på salg til 127,- kr (vanligvis koster den 159,- kr). Du finner den forresten HER

Håper dette tipset kan hjelpe dere sminkeglade der ute, som liker å bruke eyeliner, uten å måtte bruke hundre år på det. Hehe! 

9 kommentarer
    1. Jeg hadde den før. Den var lett å jobbe med, men den gav lite farge fra seg, så jeg måtte bruke en annen eyeliner på toppen igjen for å gjøre den helt svart.

    2. Du er så fin! Har lest bloggen siden mange månder før du flyttet fra kollektivet. Du fikk så fine lepper etter Restylane! Du hadde kjempe fine lepper før også, men du har fått super fine lepper nå! Du fortalte at du sleit med dårlig hud, så jeg vil virkelig anbefale shisheido. Jeg hadde helt grusom hud før men etter jeg begynte med produktene demmes har jeg fått drømme huden! Love you❤️

    3. Reagerte bare på at du skrev “tok bare med en fra et random merke” også er innlegget betalt..?

    4. Kan du lage en video, sånn eyeliner påføring? ( tips, dine anbefalinger osv)
      Digger bloggen sø mye. Beste bloggen og den enste jeg leser ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg