Jeg ble så flau!!

// inneholder reklame

Heisann fra tidenes mest susete blogger som har hatt en skikkelig flause! La meg starte fra begynnelsen. De siste dagene har jeg vært utrolig slapp og sliten, og har måttet pushe meg skikkelig bare for å klare og komme meg opp av senga om morgenen. Vanligvis pleier jeg å hoppe opp av senga rett før 7 om morgenen, uansett om det er helg eller ukedag.

Jeg kommer meg alltid fort igang med alt jeg skal gjøre, og føler meg ikke noe spesielt trøtt. Vel, de siste dagene har ikke vært sånn akkurat. Etter å ha slumret med alarmen i sånn 30-40 minutter om morgenen har jeg klart å komme meg opp, men rett etter frokost har jeg rett og slett måttet legge meg til å sove igjen, fordi jeg har vært fryktelig trøtt.

I dag var det så ille at etter jeg hadde spist frokost la jeg meg til å sovne igjen, og jeg sov helt til 12! Altså. Vet dere hvor langt det er på dag i min verden? Det er jo helt krise!

Ikke nok med at jeg sov så lenge, men da jeg kom meg opp og igang med dagen var jeg helt ør i hodet. Hodet verket, og jeg klarte ikke følge med på noe som helst. Per Fredrik og jeg var ute på en del ærender og da vi snakket om ting i bilen måtte jeg rett og slett bare stoppe han, fordi jeg klarte ikke følge med. 

Jumpsuit – Bik Bok

 

Det hele toppet seg da vi skulle innom og hente sushi på vei hjem. Siden vi hadde bestilt sushi, løp jeg bare innom og hentet den mens Per Fredrik satt i bilen og ventet på parkeringsplassen. Da jeg hadde kjøpt sushien gikk jeg rett ut til der bilen til Per Fredrik stod. Jeg prøvde å åpne døren på bilen, men jeg skjønte ikke hvorfor håndtaket på døren var så annerledes. Det gikk ikke ann å ta tak i det. Hadde håndtakene på bilen hans endret seg, eller hva skjedde?

Plutselig hører jeg en bil alarm gå, men som fort bli skrudd av. Deretter roper en dame “jeg tror ikke det er bilen du skal inn i”. Jeg tar en titt på bilen igjen; det var en Tesla, og det var IKKE Per Fredrik som satt inni!. Jeg innså først da at Per Fredrik hadde parkert bak denne bilen, og selv om PF hadde en Mercedes hadde jeg klart å forveksle de. Bilalarmen jeg trodde jeg hadde hørt fant jeg fort ut at var Per Fredrik som hadde tutet for å signalisere at jeg stod ved feil bil. 

Altså. Tror dere jeg ble flau når jeg innså at jeg hadde gått til FEIL bil eller?? Klarte å snuble ut noen ord om at jeg syns bilene var så like, til damen før jeg hoppet kjapt inn i bilen til PF og krøp sammen av flauhet. Hvor susete er man ikke når man går til FEIL bil? 

Aner ikke hva som er feil med hodet mitt om dagen, siden jeg er så surrete og sliten. Men det må jeg virkelig finne ut. Plutselig går jeg vel inn i feil hus snart. Hahahaah! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

 

17 kommentarer
    1. hehe 🙂 Jeg løp inn i feil hus engang og jeg braste ned døra virkelig stormen inn og damen som bodde der ble litt skremt men hun flirte av det når jeg forta meg videre til riktig hus. Jeg hadde trent og var skikkelig gira og husene til der kusina mi bodde var ganske like… Da var jeg 18 og det var flaut nå er jeg 25 og det har ikke skjedd noe lignende igjen etter denne hendelsen =)

    2. Kan være så mye rart. Jeg sliter med det samme. De dagene jeg står opp tidlig er jeg fryktelig trøtt på jobben på morgenen. Vi snakker 3-4 timer før trøttheten går over, uansett hvor mye kaffe jeg drikker. Moren min mener det har med ujevn døgnrytme å gjøre – at kroppen min ikke tåler forskjellige leggetider og våknetider hver dag. Så jeg har planer om å få en fastere døgnrytme (skriver jeg kl 1:30 på natta, lol). Men deler i alle fall frustrasjonen med deg, trøtthet er så innmari plagsomt!

    3. Kanskje du mangler vitamin B12 sprøyte igjen? Følger deg i 6 år og jeg tror slik har du hatt før når du ikke har fått sprøyten? 😊 kanskje jeg tar feil men verdt å foreslå 😘 ha en fortsatt fin dag ❤

    4. Hvis trøttheten kommer etter du har spist, kan det være lurt å sjekke blodsukkeret også! Man blir gjerne trøtt av høyt blodsukker 🙂

    5. Marte: Så koselig at du har fulgt meg så lenge! Kan godt hende det er det som er problemet. Når du nevner det er det litt for lenge siden sist dosering. Så det må jeg sjekke opp! Ha en fin dag 🙂

    6. Du er så fin!! Alt det du har på deg passe deg og. Alle klærne dine er så fine og håre ditt det er så naturlig og langt og vakkert. Du er såååå flink til å sminke deg…. Du er har en fin kropp og. Sko ønske jeg var like vakker som deg. BTW elsker kanalen din og bloggen. Tror på at du kommer til og bli nummer 1 i topp listen<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg