15 Ting du kan kjøpe på eBay!

Er det ét sted jeg altfor ofte går litt bananas, så er det eBay! Alt er så ekstremt billig, og de har så utrolig mye større utvalg på enkelte ting enn andre steder. Jeg elsker å handle alt fra sminkekoster til sugerør og smykker derfra. Som regel er kvaliteten helt OK, og man kan faktisk få tak i mye kule ting derfra.

Det er bare et problem med eBay; hva skal man kjøpe derfra? Selv syns jeg det er litt vanskelig å finne ut hvilke kupp jeg kan gjøre der. Jeg vil tro at jeg ikke er alene om å tenke sånn, så derfor har jeg funnet 15 kupp dere kan gjøre på eBay! 

1 HER  /  2 HER  /  3 HER

4 HER  /  5 HER  /  6 HER

7 HER  /  8 HER  /  9 HER

10 HER  /  11 HER  /  12 HER

13 HER  /  14 HER  /  15 HER

 

 

Altså, sett så mye fint? Det sykeste er jo prisen. 8 kr for en beautyblender liksom.. Altså!

Fortell meg gjerne i kommentarfeltet hvilke ting dere likte best!

💗💗💗

28 kommentarer

Siste innlegg