Uken som gikk #27 – Penger, Avskjed, Shopping, Familie ++

// inneholder reklame

Ukens nedtur
– Tidlig denne uken gikk jeg igjennom hva jeg hadde brukt av penger helt siden januar, og jeg fikk mildt sagt sjokk. Det var så kjipt å se at jeg har kastet bort så mye penger på surrete ting. Men det positive er at jeg fikk meg en skikkelig eye-opener og nå har jeg satt opp skikkelig budsjett så jeg vet hva jeg faktisk kan bruke av penger.


Topp – Bik Bok

Ukens tanke
– Denne uken har jeg tenkt mye på økonomi og hvilke ting jeg kan gjøre for å spare penger. Jeg skrev blant annet DETTE innlegg om hvordan jeg kan spare tusenvis hver måned på mat. For meg er det uaktuelt å fortsette og kaste bort store mengder penger på alt mulig. Jeg vil heller bruke pengene mine til reiser.

 

Ukens høydepunkt
– Fredag da hele jentegjengen samlet seg hos Camilla for avskjedsfest for henne før hun flytter til Kristiansand. Vi sang singstar, spiste reker og hadde det så gøy ute på byen!

Ukens innkjøp
– Jeg har faktisk ikke shoppet noe særlig denne uken. Én ting jeg faktisk kjøpte, som jeg trengte var en ny eyeliner. Jeg elsker å lage winged eyeliner, men det er jo så vanskelig noen ganger! Fant en eyeliner fra NYX som er for nybegynnere som har veldig spesielt håndtak som jeg kjøpte, og den gleder jeg meg skikkelig til å teste ut! Du finner den forresten HER.

 

Ukens sang
– Forbered dere på en merkelig sang. Jeg elsker jo musikk som er skikkelig pumped up, og denne uken favoritt sang er; “Speedo (Bombs away remix) – Neon Giants”. Den er for de litt særere, men jeg elsker den!


Genser – Gina Tricot

 

Ukens opptur
– Sånn bortsett fra at jeg endelig skal få skikkelig kontroll på økonomien min, har denne uken opptur vært lørdagen da jeg fikk tilbrakt masse tid sammen med familien min. Jeg rekker ikke å være hjemme hos foreldrene mine så ofte, så det er veldig koselig når jeg først er der! Lørdagen startet med brunch sammen med alle damene i familien, etterfulgt av besøk hos foreldrene mine, og til slutt en tur innom søsteren min og tantebarna mine.

 

6 kommentarer
    1. Lag video med den eyelineren please så vi kan se hvordan den funker 😍 er kjempedårlig med det, så funker den er jeg spent!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg