Det er ikke mange som vet det..

// inneholder reklame

Nå er jeg tilbake i Hokksund en tur. Jeg har nettopp vært i brunch med alle jentene i familien, siden kusinen min fra Danmark var hjemme en tur. Nå er jeg oppe hos foreldrene mine en tur. De bor jo i Hokksund, som er stedet jeg er født og oppvokst. Det er nok ikke så mange av dere som visste. Hehe! “Dialekten” min er jo ganske utvasket, da jeg har bodd veldig lenge i både Oslo og Sandefjord. 

Blusen min er fra Gina Tricot, og du finner den HER.
Du finner den også i blå HER

 

Gårsdagen ble utrolig morsom! Dere har vel kanskje sett en del av det på Snapchat allerede? Vi sang singstar og spiste så mye reker hjemme hos Camilla! Senere på kvelden dro vi ned til Drammen sentrum, og var vel innom nesten alle utestedene i byen før vi til slutt endte opp på The Box, hvor hele jentegjengen danset sammen igjennom natten! Så alt i alt ble kvelden i går helt fantastisk! 

I kveld skal jeg ut igjen. Rebecca skal feire bursdagen sin med tropisk tema. Så det blir veldig gøy! Krysser fingrene for at været ute blir bedre. For nå har det regnet veldig i Sandefjord har jeg hørt. Kjipt! 

Men, nå skal jeg ut en tur i hagen. Mamma skal vise meg alle blomstene sine. Hun har jo enda mer dilla på blomster enn jeg har. Mon tro hvor jeg har arvet det fra! Tihi! 

 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

4 kommentarer
    1. Kan du begynne å vlogge og gjøre prank på pelle på YouTube? Elsker forresten klærne dine pluss bloggen din😍♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg