Hvilken kjole?

// inneholder reklame

I kveld skal jeg på skikkelig jentekveld med reker, singstar og masse morro! Jeg skal til Camilla, som er en venninne fra Drammen. Hun flytter til Kristiansand snart, så dette blir på en måte en slags avskjedsfest for henne. Så leit at hun skal flytte! Men forhåpentligvis får vi sett hverandre iblant fordet! 

Akkurat nå holder jeg på å velge ut antrekk for kvelden, og jeg har seriøst ingen anelse hva jeg skal ha på meg. Derfor spørs jeg like greit dere! Dere hjelper meg alltid når jeg lurer på noe, så nå trenger jeg deres hjelp igjen! Hvilke av disse kjolene skal jeg ha på meg?

 

Denne kjolen er jo så fin og jeg elsker alle broderiene på den!

Kjolen er fra Nelly, og du finner den HER
 

Dette settet digger jeg siden det er så blomstrete og fint, samtidig som det er skikkelig flowy!
Dette settet er fra Nelly

 

Dette er en litt mer basic kjole, men den er jo så fin! Også elsker jeg at den er rosa!
Kjolen er fra Nelly.

 

Denne jumpsuiten eller playsuiten som man kaller det er jo så fin og blomstrete! Den er også stretchy i stoffet, så det er superkjekt og digg!

Jumpsuiten er fra Nelly, og du finner den HER.

 

 

Hvilken syns du jeg skal bruke? 💗

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

62 kommentarer

Siste innlegg