Dette har skjedd siden sist

Den siste tiden har jeg virkelig gått all-in på Snapchat, og nå har jeg virkelig blitt så mye mer aktiv. Jeg vet ikke om det er at det er sommer, eller hva det er for noe, men jeg har fått helt dilla! Jeg oppdaterer med alt mulig av bilder og videoer fra hverdagen, og det er så gøy! 

Her er bare noe av det jeg har lagt ut den siste tiden, så dere kan se! Legger forresten ut når jeg har blogget også, så dere enkelt kan følge med. Elsker at Snapchat endelig har gjort sånn at man bare kan swipe opp istedenfor å måtte gå ut av appen og inn i safari også skrive inn blogg-addressen min. Dette gjør det jo så mye lettere for dere å følge med! Heter forresten “stinablogg” på Snapchat, så det er bare å add’e meg om du vil følge med!

Nå skal jeg snart legge meg for å sove. Vi har nettopp sett en sykt spennende film som het “Kidnap” med Halle Berry i hovedrollen. Den anbefales! Spenningen holdt seg igjennom hele filmen, vi ble helt oppslukte i filmen! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

8 kommentarer
    1. Kan du begynne å vlogge mer på snap? Altså typ snappe at du lager kaffe, ha snap tutorial når du sminker deg, eller snappe at du går på tur med chloe. (Med snappe mener jeg videosnapp det du snakker til oss, ikke bare en film av chloe som løper rundt i stua)

    2. hei, jeg elsker bloggen din yt kanalen din! men jeg lurte på hvor skapene i walk-in-closete er fra? du har sykt fint hus og chloe er drit søt!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg