Har jeg operert nesen?

Den siste tiden har det ramlet inn en del kommentarer med spørsmål om jeg har operert nesen. Mange mener den har blitt betydelig smalere og lurer på hva som har skjedd.

Vel, i går la jeg jo ut bilder hvor dere kunne se før og etterbilder av leppene mine, men der vises også hvor mye konturering har å si. På før bildet hadde jeg glemt å konturere både nese og kinn, og derfor så nesen mye bredere ut enn den gjorde på bildet til høyre der jeg hadde konturert. 

Jeg har altså ikke lagt nesen under kniven. Det er ikke akkurat noe jeg føler for å gjøre, og er nok ikke noe jeg hadde turt å gjøre heller. Jeg har derimot lært meg å bli litt bedre på konturering. Jeg er fremdeles ikke noe proff enda, men gud for en forskjell det gjør for ansiktet! Når man tar på foundation blir jo alt av konturer borte, og da er det viktig å vite hvordan man får de frem igjen, og gjerne litt bedre enn originalen. Hehe! 

Noen av dere som er glade i å konturere ansiktet?
 

9 kommentarer
    1. Kan du ikke vise hvordan du konturerer nesen din?
      Jeg hater min nese, å drømmer om å gjøre noe med den. Men er vel mindre smertefullt å mixe litt med sminken istedet! Hehe

    2. Hvorfor er konturen gul? Altså det skal jo være en kald farge når du konturerer nese, kinnben osv 🙂

    3. Hvorfor bruker du sminke hver dag? Hvordan får du den til å se ut som din ekte hud, og sånn at du ikke ser sminkerestene i huden? Hvordan klarer du å holde sminken på i sånne kjempe-varme dager? Kan du vise hvilke produkter du vanligvis bruker? -Sorry har en del spørsmål…

    4. Skal jeg først sminke meg så må jeg konturere i alle fall kinnene. Orker ikke å sminke meg så veldig mye nå lenger iogmed jeg føler meg så sliten og som en dass, men heldigvis bare en måned igjen til termin! Gleder meg å få tilbake energien og kan dolle meg opp som jeg bruker, hehe. 🙂

    5. Man ser ganske tydelig at du har produkter på nesa og at du trenger å blende det litt mer, men man blir jo bare flinkere etterhvert ! 🙂 Stå på!

    6. Oi det var virkelig en stor forskjell!! Wow!
      Jeg er ganske dårlig med sminke – eller jeg bruker for lite tid til det! Hadde det vært mulig med en sminkevideo der du kun fokuserer på kontourering og hvilke produkter , om du feks foretrekker Creme eller tørr countour ?
      Elsker bloggen din ! Har alltid lest! Er selv fra Sandefjord, men bor for tiden i England 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg