Teaser: partypynt!

Før festen begynte rakk jeg å knipse noen bilder av kvelden pynteting. Det ble jo veldig feststemning her, så det må jeg bare vise dere! Det forandres mye når det blir mørkt. Så dette er en liten teaser. Skal vise dere mer i morgen! Men nå kan dere i alle fall se en liten teaser på hvordan det ser ut her! 

Topp – HER

Rebecca ga meg den geniale idéen om å kjøpe et eget lite barnebasseng til å ha drikke oppi. Det er jo genialt så gjester slipper å stappe kjøleskapet fullt med alkohol. Basseng er best altså!

Nå skal jeg feste videre,  så vi blogges mer i morgen! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

6 kommentarer
    1. Det kan jo være chloe sitt lille basseng😂💗 Vist du ikke viste det så skal drikke være oppi de flamingoene og palmene.🖒 Det ble veldig fint!!💕 Elsker deg💕💕

    2. Hvor får man kjøpt sånne små og store flamingoer eller rosa svaner?(eller hva de er) Jeg bare elsker dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg