Jeg har forandret meg

// inneholder reklame

Den siste tiden har jeg virkelig forandret meg totalt når det kommer til det å lage fester. Før i tiden var jeg en sånn type person som ikke gadd å gjøre noe big deal ut av en fest eller et vorspiel. Jeg gadd såvidt å støvsuge og slenge en potetgullpose på bordet. Det var det liksom. Nå derimot er jeg helt motsatt.

Jeg har virkelig fått opp øynene på hvor gøy det er å gjøre litt ekstra ut av en fest! Det skaper jo mye bedre stemning om man kommer på en fest, også er det skikkelig pyntet opp og man får både velkomstdrink og mat. Det er noe annet det! 

Topp – HERFRA

Så i dag har jeg vært ute og handlet masse pynt med Rebecca. Vi har vært innom både Nille, Europris, Jula, TGR og lekebutikken. Virkelig overalt. Haha! Så jeg har virkelig fått handlet inn så mye morsom partypynt! Jeg skal nemlig ha grillfest her hjemme i morgen med et godt knippe venner, så da er det jo gøy å gjøre litt ekstra ut av det! 

Her er all pynten jeg kjøpte. En god del kan du si. Hehe! Skal vise dere bilder i morgen når alt er satt opp. Skal også sette opp masse ballonger, men det må jeg vente med til i morgen så luften ikke går ut av de. Tihi! 

Nå skal jeg til Drammen og hente Victoria, vi skal ha jentekveld her i kveld. Så det blir veldig koselig!

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

7 kommentarer
    1. Så fint det ser ut, fristende Hahah! Kos deg i morgen da, det ser så kult ut med all den pynten, sånn virkelig god stemning, tror vennene dine koser seg skikkelig i morgen!

    2. Elsker innleggene dine. De er skikkeleg fine og bringer budskap til følgerne dine. Jeg elsker deg og det du gjør❤️❤️❤️

    3. Hvordan skal jeg sende deg screenshots om at jeg har deltatt i konkurransen din på snapchat, når du må legge meg til for å se de på privat chat og jeg ikke vet hvor ellers jeg kan sende bevisene til deg??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg