Slik er hagen vår! Bildedryss!

// inneholder reklame

Nå har jeg nettopp shinet over hele hagen! Jeg la merke til at gresset plutselig hadde blitt litt langt, så da dro jeg frem gressklipperen og kantklipperen og satt til verks! 1 time senere og hagen + hele innkjørselen vår var strøken! Det er helt utrolig hvor mye større hagen føles når jeg klipper den. Da blir den plutselig dobbel så stor! 

Topp – HER  /  Jeans – HER

Nå som den nettopp ble klippet tenkte jeg å vise dere hagen vår! Dere har jo spurt så mange ganger om jeg kan vise dere bilder av den, men jeg har jo bare fått vist dere litt halvveis bilder og bilder før den ble fikset opp. Så da kan jeg gi dere et skikkelig bildedryss av hele hagen!

I hagen vår har vi en del forskjellige spiselige ting som epletre, plommetre, ripsbusk, bringebær, markjordbær og solbær. Så vi har mye å velge mellom! Jeg elsker å gå rundt og momse på markjordbærene. De er så søte og gode!



Inne i den rosa innhegningen har Chloe sin egen plass hvor hun har luftehage. Her kan hun gå fra stuen via verandaen og ned for å gå på do og bare kose seg i gresset. Vi har valgt å la gresset gro fritt og langt så hun kan leke og ha det gøy der!

Kan ikke understreke hvor kjekt det er med en slik løsning. Det er så mange ganger hun må ut og tisse som det faktisk ikke passer å gå på tur; som når vi nettopp har satt oss ned for å spise eller hvis det regner ekstremt. Da er det bare å slippe henne ut, så går hun på do på egenhånd.

Så det var en haug med bilder av hagen vår. Vi har jo en veldig stor veranda så vi er mest på den. Er faktisk derfra jeg blogger nå. Hehe! Men det er jo koselig med en liten hage til å ha en del blomster og spiselige ting i, også er den jo fin å se på da!

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg

7 kommentarer
    1. Har dere trent chloe til å ikke løpe fra dere når hun er løs? Siden på bilde Nr 2 ser jeg at dere har henne i bånd, men båndet ligger bare på bakken

    2. Anonym: Vi har trent henne en del på det. Men hun er bare 1 år, og er ikke særlig til å stole på akkurat enda. Kommer det en hund eller noe så løper hun bort til den. Men jeg pleier som regel å ha båndet strakt ut 8 meter, sånn at jeg kan få tak i henne om hun plutselig stikker avgårde 🙂

    3. Fin hage, med masse godt 😀
      En liten luftegård er gull verdt, for det er virkelig ikke alltid det passer seg å gå tur når hunden plutselig må tisse 🙂
      Og, min hund er i skikkelig trassalder nå så han får heller ikke gå løs hvor som helst- han er litt for stor til å løpe bort til fremmede hvis det plutselig kommer noen og han setter det døve øret til 😛 Ha ha.. Og så er det jo båndtvang, så jeg later som jeg følger den 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg